Na paar dagen wéér beetje bloedverlies

Hmpf, ik snap er niks meer van...

Op 30-12,   2 dagen na mijn NOD verloor ik anderhalve dag lang een klein beetje bloed. Alleen oud (bruin) bloed. Daarna stopte het weer. Vreemd, want normaal ben ik altijd heel regelmatig, en ca. 6 dagen ongesteld. Voor de zekerheid toch een testje gedaan, maar negatief.

Inmiddels ben ik over de teleurstelling heen en tel ik door naar mijn volgend eisprong, maar...vandaag (5-1) heb ik wéér wat bruin/roze afscheiding.

Wat kan dit toch zijn en wanneer zou nou in hemelsnaam mijn volgende eisprong weer zijn? Ben benieuwd wat jullie denken!

Groetjes, Marceline
(ronde 3, 2e kindje, NOD: ???)

Hoi
Ik denk dat jou menstruatie nog door moet zetten, ik heb dit nl ook al eens meegemaakt.
Heb een regelmatige cyclus van 26 dagen en toen had ik dus hetzelfde als jij na een paar dagen een beetje bloedverlies bij mij werd het daarna  iedere ochtend een klein beetje lichtroze bloed .
Pas na een week zette het door, irritant hoor want je weet niet wat je moet denken.
Ik weet niet of je hier iets aan hebt maar ik wil je in ieder geval succes wensen.
Groetjes Rene

Hai dames,

Ik ben een beetje gek aan het worden!

31oktober 2005 ben ik gestopt met de pil,werd 5 november dus door de pil ongesteld.
5 december kreeg ik mijn normale menstruatie was dus 3 dgn overtijd. normaal 28 dgn.
Ik kreeg rond de 17ste een beetje buikpijn (ongesteldheidsgevoel) en heb 2x gemeenschap gehad de 18ste dus nu zou ik eigenlijk als ik uitga van 28dgn 1 jan ongesteld moeten worden maar ik ben uitgegaan van 30 dgn dus 3 januari ging ik na de wc en moest dus plassen (sorry voor een lange uitleg, moet het echt even kwijt) toen had ik tus een beetje roze kleur bloed  (niet eens een druppel hoor)maar niet echt dat uit me kwam.. nou ik d8 ooh ik wordt ongesteld maar nee, vandaag had ik het rond dezelfde tijd als gister ook weer roze kleur bloed maar ook weer  niet op me  inlegkruisje en als ik nu na de wc ga is het wegggg??  

Komt me menstruatie nog of  ben ik gewoon zwanger???
wie  kan me helpen???

Ik ben zoooo aan het stressen!

Liefs Aisha!

Marceline, in jouw geval zou ik misschien toch nog maar een testje doen als je inmiddels nog niet ongesteld bent geworden. Je bent dan inmiddels een week overtijd, want dat beetje afscheiding kun je geen menstruatie noemen (kan net zo goed een innestelingsbloeding zijn)
Misschien was je vorige keer wel te vroeg met testen. Bij mij was mijn test pas na 5 dagen heel licht positief met ochtendurine, en dan zo licht dat we echt nog twijfelden of we het ons niet verbeeldden.
Na een paar dagen is je hormoonspiegel gestegen, dus zou het nu wel positief kunnen zijn. Wel met ochtendurine testen.

Succes!
Groetjes Saskia

Hoi meiden,

Nou, mijn ongesteldheid heeft doorgezet. Ben nu echt mega-ongesteld, inclusief behoorlijke stolsels, buikpijn en de hele reutemeteut. Er flitste even door mijn hoofd dat het misschien wel een hele vroege  miskraam zou kunnen zijn (verklaart meteen die eerdere bloeding: dat zou dan een  innnestelingsbloeding zijn geweest).

Maarja, het heeft weinig zin om me daar druk over te maken, ik kom er toch niet meer achter en het resultaat is hetzelfde: niet zwanger en een superonregelmatige cyclus.

Voordat ik zwanger werd van mijn zoontje was ik heel regelmatig, maar nu zwalk ik tussen de 28 en de 36 dagen. Ik heb manlief al laten weten dat we deze maand dus flink aan de bak moeten (risicospreiding noemen we dat), dus tussen dag 10 en dag 20 is het hoop ik elke dag feest bij ons... Wordt nog lastig, want we gaan met vrienden op wintersport, hopelijk hebben we een niet al te gehorig appartementje...

Ik heb voor de zekerheid bij Babybrabbel ovulatietesten van Clearblue besteld, dan weet ik hopelijk een beetje wat zich in mijn lijf afspeelt.  En heb meteen maar wat zwangerschapstesten besteld, zijn lekker goedkoop daar, dan kun je er tenminste nog  eens een (te vroeg) verkwisten!

Ik "plan" mijn NOD nu maar even op 8 februari en ik neem me voor om voor die  datum geen zwangerschapstest meer aan te raken.  Hoop dat ik dat volhoud...

Groetjes en bedankt voor jullie reacties!

Marceline  

Hoi,
He balen zeg dat het toch heeft doorgezet.
Je kan beter gewoon optijd ongesteld worden dat scheelt een hoop stres (en verspilde tijd) Succes met de volgende ronde.
Liefs Rene

Hoi Marceline,

Balen voor je dat het toch heeft doorgezet, maar nu heb je wel zekerheid en kan je op voor de volgende ronde.

Ik verlies ook nog steeds bloed (terwijl ik op dag 12 van mijn cyclus zit?!) en ben gister bij de huisarts geweest.
Hij zei dat ik me geen zorgen hoefde te maken.
Hij gaat een gyneacoloog bellen voor advies en dan hoor ik volgende week  of ik daar heen moet. Zo niet dan moet ik drie maanden aan de pil om mijn cyclus regelmatig te krijgen. Hebben jullie daar weleens van gehoord?
Zou jammer zijn omdat ik dan natuurlijk niet zwanger kan worden. Maar het is ook belangrijk dat alles goed in orde is, denken we dan maar.

Ik ben benieuwd wat de gyneacoloog te zeggen heeft en wil voor de zekerheid een uitstrijkje laten maken. Zo kan ik uitsluiten dat er niets ernstigs aan de hand is.
Jullie horen de uitslag nog van me!

Liefs MM

Terug
Bovenaan