na posi,nega,nega,posi test.. huisarts 2wkn wachten..gister echo gehad en uitslag is

A

Anoniem

Guest
nou eindelijk echo gehad.. dr was geen kindje te zien.. ze zagen wel dat er nu kwa slijm iets zat te werken... moes daar weer urinetest en bloedtest doen.. en dan zou ik over 2wkn weer eco krijgen.. belde ze 2uren later met de uitslag van plas en bloed was niets uitgekomen en nu mag die echo ook ineens niet meer(was andere arts) terwijl die andere arts zei dat t wel aan t rommelen was... dus wie weet deze maand raak.. kweet t ook neit meer... voel me wel zwaar kl*te

Balen zeg! Duik lekker onder de dekens met een grote kop troost, als je die mogelijkheid hebt. Soms is het gewoon allemaal kut.....

Hoi Mariette,

Wat een super super superrottig nieuws!!! Zeker omdat je er zo lang op hebt moeten wachten... Dan had je dat waarschijnlijk ook liever meteen geweten. Kan me precies voorstellen wat een teleurstelling dit i want had vorige maand zelf neg pos pos neg test...

Ik zou zeggen: verwen jezelf en je partner maar eens goed dit weekend met iets leuks, er valt nu toch niets meer aan te doen en dan vol goede moed naar de volgende ronde!

Veel groetjes, Ilse

och meid wat vervelend, snap heel goed dat je het het nu even niet meer weet!!

liefs karin

jammer mariette heb aan je gedacht maar blijf volhouden hoor t komt dan echt wel

wateen vervelend nieuws. blijf alsjeblieft wel vertrouwen houden.

liefs hilda

ook niks! Maar ongi kwam daarna wel op gang dus wie weet wat het geweest kan zijn. Superteleurgesteld natuurlijk maar ach denk maar zo, gelukkig is er altijd weer een nieuwe ronde! Groetjes!

Terug
Bovenaan