na posi,nega,nega,posi test.. huisarts... gister eindelijk echo gehad en uitslag is:

nou eindelijk echo gehad.. dr was geen kindje te zien.. ze zagen wel dat er nu kwa slijm iets zat te werken... moes daar weer urinetest en bloedtest doen.. en dan zou ik over 2wkn weer eco krijgen.. belde ze 2uren later met de uitslag van plas en bloed was niets uitgekomen en nu mag die echo ook ineens niet meer(was andere arts) terwijl die andere arts zei dat t wel aan t rommelen was... dus wie weet deze maand raak.. kweet t ook neit meer... voel me wel zwaar kl*te
 
Wat een raar verhaal...! Dus je moet het maar lekker zelf uitzoeken ofzow?

Ik vind het wel raar dat je al een posi test hebt gehad, want als het slijm nu wat aan het rommelen is zou je geen posi test kunnen krijgen. Je lichaam maakt pas hcg aan als het vruchtje zich innestelt....

Ik ben bang dat je niet zwanger bent, maar dat je lijf misschien nu wel bezig IS om zwanger te worden.. Waarom zou het slijm anders aan het rommelen zijn? Heb je geen bloedingen gehad en hoe wanneer heb je voor het laatst je menstruatie gehad?
 
kvind het ook n beetje n raar verhaal.. echt zo van; nou maar afwachten of het wel of niet wat is.. niet leuk voor jou in ieder geval! ik hoop dat het inderdaad het begin is van n nieuw wondertje!
 
Terug
Bovenaan