na positieve test bloedverlies als menstruatie

A

Anoniem

Guest
Hoi

Wie kan mij geruststellen? Sinds vorige week vrijdag weet ik dat ik zwanger ben en sinds dinsdag heb ik last van bloedverlies. Ongeveer zoals een menstruatie. Ook menstruatie pijn erbij. Gister een wat grotere bloedprop verloren. Kan dit een innestelingsbloeding geweest zijn of misschien toch een miskraam?

Maandag ga ik in ieder geval maar even de vk bellen.

Wie kan mij geruststellen?

pff ik zou het niet weten meis, ik wens je in ieder geval veel sterkte!

x kriebels

hoi,

ik zou voor de zekerheid zeker de vk of de ha bellen hoor!
Ik vind je verhaal nl niet erg positief...zeker omdat je ook krampen hebt en een bloeprop verloren bent...
Ik wil je niet onnodog bang maken, maar ben wel bezorgd na je verhaal.

Heel veel succes en laat even weten hoe het met je is.

Hoi,

Ik zou je wel gerust willen stellen maar het klinkt helaas niet zo positief.
Ik heb 5 weken geleden een miskraam gehad, die begon met oud bruin bloedverlies, en na 1,5 week pas over ging in vers bloed, net als een menstruatie... Ik was 7 weken.
(heb net vandaag weer positief getest..ben dus opnieuw zwanger)
Bloedverlies heeft ong. een week geduurt met 1 nacht met veel  krampen en veel bloedverlies.
Een innestelingsbloeding is (meestal) wat minder heftig, en duurt ook niet zo lang.
Ik zeg meestal, want dat is dus niet altijd zo hoor! Ik hoop dat het gewoon een innesteling is!!

Ik duim voor je!

Liefs Eva

Hoi,
Ik hoop echt het beste voor je, maar heb er ook geen goed gevoel bij..
Gewoon bellen dus, en je onbezorgdheid uitspreken..
Alleen kunnen ze nu ws nog niet veel voor je doen..
Even met ze praten helpt ook wel wat, en daar krijg je misschien wat duidelijkheid door.
Laat je nog weten hoe het gaat??
Groet R

Hoi,

Hoe is het, weet je al iets meer? Ik ben ook erg benieuwd. Ik hoop dat alles goed is.

Hoi hoi,

Bedankt voor jullie reacties en medeleven! Op dit moment is het bloedverlies al een stuk minder, bijna over.
Ik heb vanmorgen de vk gebeld en zij sprak niet echt uit dat het om een miskraam ging en stelde voor om 3 oktober een echo te maken. Eerder kan namelijk niet.
Daar heb ik mee ingestemd, maar het is voor mij meer een formaliteit. Ik heb namelijk helemaal niet meer het gevoel dat ik zwanger ben.

Gelukkig is het snel mis gegaan en niet pas na een week of 10 ofzo, dat lijkt me nog moeilijker! Ben alleen zwaar teleurgesteld. Maar we gaan maar weer met vol goede moed verder, toch!!!!

Nogmaals bedankt en ik hoop dat jullie allemaal snel zwanger zullen zijn en dat het allemaal goed mag gaan. Zo zie je maar weer, dat is dus niet vanzelfsprekend!

Groetjes!

Terug
Bovenaan