Na postitieve ovulatie test geklust maar toch weer rode duivels!!

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Balen!
Na 2 dagen een positieve ovulatie test te hebben gehad en op die dagen te hebben geklust ben ik toch niet zwanger!
Heb twee zwangerschapstesten gedaan maar ben dan gister ongesteld geworden.

Ben dan nu aan de vierde ronde begonnen dus valt misschien nog mee maar ik had er toch sterk op gehoopt dat we zo onze kans op een zwangerschap aardig vergroot hadden....
Maar niet dus.

Hoe is jullie ervaring daarmee?? Wil dit meteen al iets zeggen over mijn vruchtbaarheid, of komt dat vaker voor??

Groetjes Nicky

Hoi Nicky,

allereerst is het altijd balen als je weer ongesteld word. Iedere maand dat dit gebeurt is voor je gevoel er 1 teveel. Ook al ben je op zich nog niet zolang bezig.

Even over die ovulatie testen, ik zelf heb er geen ervaring mee.
Sinds vorige maand temperatuur ik wel. Dit is een betrouwbare manier en een goedkope!
Als ik jou was zal ik me nu nog geen zorgen maken over een eventuele onvruchtbaarheid. Daar ben je nu nog te kort voor bezig.
Als je het niet vertrouwd dan zal ik gewoon even contact opnemen met je huisarts!

Ik wens je veel succes!!

Liefs Annie1

Hoi Nicky,

Een ovulatietest geeft geen zekerheid dat je dan ook zwanger bent die maand. Ik zelf heb twee maanden ovulatie testen gebruikt en ze waren ook altijd keurig positief maar ik werd die maanden niet zwanger. Het zegt ook niets over je vruchtbaarheid bij zwanger worden moet je geluk hebben het is en blijft een wonder. En elke maand dat je niet zwanger bent is er een teveel maar probeer het de tijd  te geven. Je weet nu in ieder geval dat je een eisprong hebt.  In de maand dat ik er niet zo mee bezig was door familie omstandigheden werd ik zwanger en ben nu 13 wk en 5 dgn in verwachting van mijn eerste.

Veel succes bij het zwanger worden.

Liefs Linda

Hey.

Ook ik heb een paar maanden geleden ovulatietesten gebruikt en was die maand niet zwanger. Zekerheid geeft het dus niet.
Hopen dat je zonder ovu.test wel snel zwanger bent.

Groeten van Miena.

Hoi hoi !!

Ik heb na mijn miskraam in november, omdat ik mijn cyclus niet exact wist, 3 maanden ovutesten gebruikt. De derde keer was t raak!!
Ik vind t heel prettig om te weten wanneer we net even extra ons best kunnen doen maar zoals al eerder aangegeven is, het is natuurlijk geen garantie.
Ik zou me nog geen zorgen maken als ik jou was maar een tip:

Jij zegt dat je op de dagen dat je pos test hebt geklust? Als je een regematige cyclus hebt en dus ong weet wanneer je eisprong eraan komt dan zou ik aan paar dagen van tevoren al beginnen (evt om de dag) want jouw eicel is maar 12 tot 24 uur in leven, de zaadcel is een aantal dagen 'goed'....

Heel veel succes en plezier

Lotte

Terug
Bovenaan