Na precies een jaar weer raak?

Precies een jaar geleden testte ik positief! Superblij waren we, maar helaas op 8 april een miskraam gehad.<br />Nu, precies een jaar later lijkt het toch weer raak!<br /><br />Vandaag mijn NOD en een heeeel licht positieve test van de kruidvat.<br /><br />Ik voel af en toe wat krampen, wat me toch wat zorgen baart omdat het de vorige keer ook begin met kramp.<br /><br />Maar stiekem ben ik al heel blij!<br /><br />Ik hoop dat de testen op blijven lopen dit keer :)<br /><br />X<br />
 
Spannend! Ik zie ook een streep hoor! Hopelijk gaan ze vanaf nu mooi oplopen en heb je over 9 maanden een kindje in je armen. Succes met deze spannende weken.. 
 
Mooie test, gefeliciteerd!
Ik had 3 jaar achter elkaar in augustus een positieve test in handen, waarvan de eerste twee keer helaas zijn geëindigd in een miskraam. Vruchtbare maand voor ons blijkbaar haha.
Ook had ik bij de laatste keer last van kramp in het begin, maar ben nu 35w zwanger.
Ik hoop dat het bij jou ook goed gaat, maar snap je onzekerheid na een miskraam.
 
[quote quote=10543099]Spannend! Ik zie ook een streep hoor! Hopelijk gaan ze vanaf nu mooi oplopen en heb je over 9 maanden een kindje in je armen. Succes met deze spannende weken.. [/quote]Jaa vandaag is het streepje alweer wat duidelijker ☺️
 
Gefeliciteerd! De krampen hoeven niks te betekenen hoor. Ik heb elke keer flinke krampen gehad in de eerste weken van mijn beide zwangerschappen, en heb 2 gezonde kindjes op de wereld mogen zetten ? hopelijk is dat bij jou deze keer ook zo!
 
Terug
Bovenaan