Na prikpil zwanger worden

Hoi allemaal ik heb een vraagje ik zou tussen de 16 en de 20e februari de nieuwe prikpil moeten zetten. Doordat ik erg veel last ervaarde met de prikpil ben ik hiermee gestopt. Nu had ik 19 februari een korte bloeding van 2 dagen.. Ik dacht dat is snel na de prikpil weer ongesteld..maar brak niet door.. Had een positieve zwangerschapstest maar zeer licht.. 2 dagen later was het haast niet meer zichtbaar.. Ben ik nou wel of niet zwanger.. Voel me wel echt zwanger... 2 dagen terug veel buikpijn Vandaag weer bloeding... Mijn lijf is heel raar bezig.. Maar wat is het nu.. Heb ook met ovulatietesten getest en deze waren begin afgelopen week allemaal positief!! Ik snap er echt helemaal niks meer van.. Heeft iemand ervaring...
 
ik zou inderdaad naar de huisarts gaan voor de zekerheid.
persoonlijk is mijn laatste anticonceptie ook de prikpil geweest en had ook vlak nadat ik het zou moeten nemen een bloeding, maar ik was gewoon ongesteld. Dit is al meer dan 2 jaar geleden. vaak zeggen ze dat als je stopt met de prikpil je pas weer "vruchtbaar" bent na 18 maanden. Maar je weet maar nooit natuurlijk ? 
 
Klinkt inderdaad verwarrend. Maar helaas gaat het niet zo snel zwanger worden naar de prikpil. Ik ben december 2016 gestopt en werd november 2017 eindelijk een ongesteld. En mijn menstruatie is nog steeds niet helemaal hoe het moet zijn. 
Het is gewoon troep die prikpil. Maar hoop voor je dat het snel duidelijk wordt ?.
ik heb nu een tussen bloeding terwijl ik rond de 24ste mijn mens verwacht.
succes
 
Terug
Bovenaan