na regen komt zonneschijn

Hoi allemaal ik wilde graag een speciaal verhaal met jullie delen wat je normaal gesproken alleen in films ziet maar bij ons waarheid werd.
We waren ondertussen al ruim 5 jaar bezig, in de medische molen IUI gehad en in september voor een intake krijgen voor IVF ons werd verteld niet zwanger te kunnen te worden door mijn overgewicht.
Ons leven bestond uit 1 ding zwanger raken !!!
Maar opeens werd dit even niet belangrijk meer toen we half augustus te horen kregen dat me vader ongeneeslijk ziek bleek te zijn,na een heel kort ziekbed is hij helaas gestorven mis hem elke dag nog steeds.
Met zijn afscheid vertelde hij me dat ie geen opa meer kon worden en het heel erg vond maar zei mijn vader geloof mij maar het gebeurt eerder dan je zelf denkt !
Dat zinnetje bleef door me hoofd spoken ik was immers al 3 weken overtijd en in de ochtend niet lekker maar je wijt het aan stress vanwege je vader,maar mijn vriend zei al je doet maar eens een test.
En wonder boven wonder bleek ik zwanger !!!!!
Blijdschap en verdriet ligt zo dicht bij elkaar ik kan het af en toe nog niet vatten, me vader had gelijk...
Met de crematie heb ik aan de kist vertekd dat hij opa werd,ondertussen ben ik 13,5 week in verwachting het gaat goed,ik geniet van ons wondertje in me buik.
Het is ons echt gelukt we worden papa en mama !!!!
 
he meis wat een verhaal krijg er kippen val van, misschien een raar gevoel maar ik zie het als afscheid cadeau van je vader, klinkt gek en eng, en sorry als het verkeerd over kom, bedoel het goed.

Probeer ervan te genieten en je vader zal trots zijn geweest,

s6 verders met je zwangerschap

liefs
 
Heftig meid. Wij waren nog maar met hormonen bezig toen mijn vader ongeneeslijk ziek werd. Hij wist er van en iedere maand vroeg hij weer: en? Helaas heb ik het hem ook nooit meer kunnen vertellen. Mijn zoon is een jaar en een week na zijn dood geboren. Ik wil je heel veel geluk wensen met je zwangerschap en heel veel sterkte met het verlies van je vader.
 
Wow wat een verhaal, zit zowaar te huilen.
Zo treurig van je vader, maar zo prachtig van de zwangerschap die hij dus eigenlijk al had voorzien!
Hartelijk gefeliciteerd! Geniet er lekker van, ik neem aan dat je kunt genieten voor 10 nu.

Liefs
 
Jeetje wat een verhaal, ik krijg de tranen ervan in de ogen. Wat een mooi en indrukwekkend verhaal. Idd leven en dood ligt heel dicht bij elkaar. Heel veel sterke en veel geluk met jullie leven

Liefs Miranda
 
Wat een bijzonder verhaal. En wat mooi dat je nu toch zwanger mag zijn! Geniet van de zwangerschap!
hier ook spontaan zwanger geworden terwijl ICSI als enige optie werd gegeven.
 
hoi

Wat een bijzonder verhaal! Allereerst gecondoleerd met het verlies van je vader en natuurlijk gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

Wij hebben ook iets soortgelijks meegemaakt. Wij probeerden ook een jaar lang zwanger te worden, zonder resultaat.
In februari is mijn vader na een kort ziekbed overleden en 6 weken later was ik zwanger! (nu 33 wk)
Wat ligt geluk en verdriet dan dichtbij elkaar he?
Ik heb het mijn vader nooit kunnen vertellen net als jullie maar ik weet zeker dat hij het meemaakt van bovenaf!

Misschien is het ons juist toen wel gelukt zwanger te worden omdat we met ons hoofd nog met hele andere dingen bezig waren en de druk van het zwanger worden er even af was.

Ik ben normaal gesproken ook helemaal niet bijgelovig maar ik denk echt dat mijn vader ons deze zwangerschap "gegeven" heeft om ons en mijn moeder te laten zien dat we door moeten gaan met genieten van het leven!

Ik wens jullie een hele mooie toekomst!

Lfs Esther
 
Terug
Bovenaan