na ruim 2 weken bloedverlies toch geen leuk nieuws

hallo allemaal,

ook hier gaat  het allemaal  niet zoals we verwacht hadden. ik ben gisteren bij de vk geweest. ik liep al ruim 2 weken met bloedverlies en krampen dus ik had er al weinig vertrouwen meer in maar toch hoop je op een wonder. maar nee hoor ik  heb dus  een miskraam gehad. het is gebeurd tussen de 5,5 en 8 weken. er zit nu nog wel een vruchtzakje maar dat ziet er net uit als een ingedeukte banaan. echt niet mooi dus en die meot er vanzelf uitgaan zoniet dan moet ik woensdag naar de vk bellen en dan word er ene afspraak gemaakt bij de gyneacoloog voor een curretage. o ik voel me klote op dit moment. ik heb al wel een zoontje lopen van ruim 2 jaar dus ik kan eht wle mar deze keer ging het helaas mis.ik hoop dan ook dat ik me mensen hier kan kletsen om het te verwerken. ik hoop ook da thet uitzichzelf loslaat zodat ik niet naar het ziekenhuis hoef maar goed we zullen zien. ik wens iedereen die dit ook doormaakt veel succes toe en hoop dat we er samen weer uit zullen komen.

groetjes van yvonne

Hallo Yvonne,

Wat erg om te horen dat het mis is gegaan! Bij mij is het ingeveer hetzelfde gegaan.
Ik was elf weken zwanger en kreeg de eerste echo, maar daar bleek alleen een leeg vruchtzakje te zitten. Bleek ook al rond de 5de week te zijn mis gegaan. Ik had alleen nergens last van. Afgelopen vrijdag heb ik een curretage gehad. Ik moet je vertellen dat mij deze ingreep heel erg meeviel. Alleen nog wat buikpijn en wat moe maar voor de rest
is het mij 100% meegevallen, dus maak je maar niet te druk over de curretage.
Heel veel sterkte!!!!!

liefs Wendy

Hoi

ging even wat fout hier. drukte op verkeerde knop.

Yvonne wat erg voor je! ik leef met je mee. Heb vorig weekend ook zelf een MK gehad met 7,5 week. Ik had vanaf woensdag bloedverlies en vanaf donderdag heel erg en krampen/weeen, echo gemaakt en er klopte geen hartje, ik moest afwachten en deze week anders terug komen en weer een echo om te kijken of er heeeeeeel misschien een hartje toch zou kloppen maar nee ik ben vrijdag op zaterdagnacht ons kindje verloren. Ik heb toen gebeld met het ZH want daar zou ik t.z.t. ook naar toe gaan naar de gyn. Als het goed was zou het bloeden en krampen minder worden, was ook zo maar zondagmiddag begon het weer dus toch naar ZH en 's avonds een spoedcuretage gehad. Dat is me echt meegevallen en ben deze week goed opgeknapt en had geen bloedverlies meer. Donderdag teveel gedaan omdat ik dacht dat ik al weer heel wat was en toen had ik gisteren weer bloedverlies, nu weer minder.

Ik hoop voor je dat alles voorspoedig gaat en als je het niet vertrouwd gewoon bellen hoor met je gyn of VK. Het is niet niks en doe rustig aan hoor, je loopt nu al zo lang met de klachten.
Wat verdrietig allemaal he. Bij ons loopt ook een kleine meid van 2 jaar rond dus afleiding heb je wel gelukkig maar toch ze zijn ook al op een leeftijd dat ze ook wel doorhebben dat er wat aan de hand is.

ik wens je veel sterkte toe en wanneer je wil kletsen of je verhaal kwijt wil.......

oh sorry en wendieke voor jou ook natuurlijk. Wat erg dat je gaat voor een leuke echo en dan blijkt dat er een leeg vruchtzakje zit en dat terwijl je niks merkte dat het fout zat. Jij bent dus ook gecureteerd. Hoe gaat het nu met je?
Ik leef ook met je mee en wens je veel sterkte!

ps wat is het hoofdbericht hier op deze topic? omdat ik zie dat Yvonnen vandaag geschreven heeft en jij Wendieke eergisteren? zie het net nl. pas.

nou doei

hoi kips en wendy,

nou omdat eht dus toch niet vnazelf komt moet ik woensdag naar het ziekenhuis voor een curretage. ik ben er blij van want inderdaad ik loop er al een maand mee nu en ik ben er goed zat van en wil graag verder met mijn leven en het verwerken ervan en zo schiet dat dus niet echt op. ik weet nog niet of ik sochtends of smiddags moet komen dat hoor ik morgen nog. ik ga onderv olledige narcose en het schijnt ongeveer een kwartier te duren de behandeling. en dan naar de uitslaapkamer en dan later weer naar zaal toe. ik laat eht wel op me af komen en zie wel hoe ik reageer. ik heb paracetamol in huis dus dan meot het goed komen neem ik aan.

wat betreft mijn andere zoontje ja die voelt echt wel dat er wat is hij is zelf ook iets anders nu. vraagt veel aandacht en als ik ff op de bank lig ofzo en zeg van mama is moe dan wil hij er ook bij zodat ik nog niet lekker lig. en ja ik ben nu natuurlijk ook hele dagen thuis terwijl hij normaal 2 keer in de week naar de oppas gaat omdat ik dan ga werken maar nu ivm de miskraam en mij   naderende curretage ben ik thuis en ja dat is natuurlijk ook vreemd.

nou veel sterkte allebei en tot gauw,

groetjes van yvonne

hoi Yvonne!

Wat naar zeg voor je dat je nog steeds zo rondloopt. Goed dat je nu besloten hebt voor een curretage. Het is mij alles meegevallen en ik was gelijk van alle klachten af eigenlijk maar dat is voor iedereen verschillend geloof ik.
Ik wil je in ieder geval heel veel sterkte toewensen voor woensdag en de komende tijd en hoop dat je snel weer opgeknapt bent.

hoi kips,

nou ik ben afgelopen woensdag gecurriteerd. het is me allemaal erg meegevallen al had ik wel veel pijn bij het wakker worden uit de narcose,maar daar kreeg ik gelukkig een zetpil voor en toen ging het snel beter. was erg moe en heb dan ook veel geslapen naderhand. nadat ik geplast had mocht ik weer naar huis. ik werd om ongeveer 11 uur gecurriteerd en ,mocht rond half 4 weer naar huis. ik lag op de kraamafdeling maar wel op een apart kamertje samen met een andere mevrouw die ook gecurriteerd moest worden ivm miskraam dus gelukkig   hadden we steun aan elkaar. gisteren heeft mijn schoonzusje mijn   zoontje opgehaald zodat ik lekker de heel dag op bed heb gelegen wat geslapen wat gelezen heerlijk eventjes alleen bijkomen. ik neem nu nog wel een paracetamol in want anders voel ik eht wel maar voor de rest gaat het prima. ben wel blij dat eht achter de rug is. moet over 6 weken nog wel terugkomen voor nacontrole en alles wat ze eruit hebben gehaald word opgestuurd voor een onderzoek moecht daar wat uitkomen dan hoor ik dat. maar meestal kunnen ze niks bijzinders vinden waarom eht mis is gegaan.

groetjes yvonne

Terug
Bovenaan