Na sterilisatie misschien toch zwanger

<p>Mijn vriend heeft zich 3 maanden geleden laten steriliseren. Wij hebben 3 gezonde kinderen. Nu dachten wij op het heetste moment, het zal wel goed zijn. Achteraf denk je natuurlijk dom, dom, dom.. Nu zitten wij te wachten op de uitslag van het ziekenhuis.. Maar ondertussen word ik misselijk, gevoelig tandvlees en gevoeligere borsten. Nu heb ik wel eens gelezen dat oplopende ovulatietesten ook wel eens kan duiden op een zwangerschap... En dat doen ze.. Die had ik nog in huis. En ja ik weet het is geen zwangerschapstest..</p><p>Is dit voor iemand herkenbaar? </p>

Ik heb wel ervaring met zwanger zijn, maar niet met ovulatie testen die ook als zwangerschaps test gebruikt worden. Omdat ik dit nooit nodig heb gehad. Wil je zeker weten of je zwanger bent, dan zou ik zeker de juiste test erbij halen, of even bloed prikken.
Is het een probleem, een 4e kind? 

Oplopende ovulatietesten kunnen inderdaad duiden op een zwangerschap, maar logischer is dat ze gewoon duiden op een (aankomende) ovulatie ;)

Waarom haal je niet gewoon een zwangerschapstest bij de Action vandaan bijvoorbeeld? Hoe lang mochten jullie eigenlijk geen onveilige seks hebben? 3 maanden lijkt mij al een hele tijd... 

Terug
Bovenaan