na stoppen met pil eerst een menstruatie afwachten..toch!!

A

Anoniem

Guest
dat is toch aan te raden of niet.

zoals ik bij mijn voorstelrondje heb aangegeven heb ik gisteren mijn laaste pil genomen en wordt vrijdag ongesteld. daarna is het toch prima om er voor te gaan of niet?
heb ook al foliumzuur genomen sinds 2 weken.

ik hoor graag van jullie.

groetjes Femke

Hoi Femke,

Ik ben in juli gestopt met de pil en ben er ook meteen voor gegaan. De kans is wel klein dat je meteen zwanger wordt, maar je weet het nooit natuurlijk.

groetjes,

Anjuli

Je kan er gewoon voor gaan! maar je hebt wel maar een kleine kans dat het lukt omdat je lichaam eerst de draad weer op moet pakken..........

succes groetjes Sas

Hoi Femke,

Ik ben ook gelijk begonnen met klussen na het stoppen met de pil. Het is nu bijna mijn 2e ronde!
Maar reken aub er niet op dat je gelijk zwanger zult worden, vaak duurt het gewoon even.

Heel veel succes!

Groetjes Vic.

Volgens de boekjes is het verstandiger om een hele cyclus af te wachten na het stoppen met de pil.
Kans op een mk is anders groter.
Zo veel doen dat niet en het is natuurlijk aan jou.
Ik voelde me destijds wel goed bij het afwachten.
Zo is alcohol drinken ook beter van niet, zelfde geldt voor de man.

Succes in ieder geval,

Groetjes,
Tamar

Overal lees je dat. Ik was eind mei gestopt met de pil en daarna niet meer ongesteld geworden. Na 2 maanden ben ik bij de huisarts geweest en die zei dat het wel even kon duren dus gewoon afwachten.
2 weken later voelde ik me anders. Was voor mijn gevoel ontzettend opgeblazen en mijn borsten waren groter beetje raar gevoel in mijn onderbuik. Ik dacht dat ik ongesteld zou worden.. Toch een test gedaan eigenlijk om uit te sluiten dat ik zwanger was en die was gewoon positief! Nu ben ik ongeveer 7 weken zwanger en mag eigenlijk niet klagen want voel me best goed. Precies weten doe ik het dus niet wanneer ik uitgeteld zou zijn omdat ik nog niet ongesteld ben geweest.

Het kan dus wel.. en dat terwijl wij dachten dat het nog wel even kon duren omdat ik ook overgewicht heb.

Groetjes Ingrid

Hai,

Afgelopen donderdag had ik weer moeten beginnen met de pil, maar dat heb ik dus niet gedaan :) Wij willen tot oud en nieuw een condoom gebruiken tijdens de sex, omdat ik graag wil dat het effect van de pil wat uit m'n lijf is. Ik hoop dat we het volhouden tot december! Ik geloof zelf namelijk dat dat beter is voor je lijf, maar zo heeft iedereen zijn eigen idee erbij.
Wel moeilijk om nog 2 maanden te wachten als je het graag wilt!

Groetjes Nina

Terug
Bovenaan