Na stoppen pil bloed - geen bloed - bloed

Hi iedereen

Ik vroeg mij af of iemand dit ook heeft?

Dus ik ben gestopt met de pil op 24 juni.
Op 20 juli bloede ik een beetje bruin bloed dan begon het helder rood te worden.
De dag erna stopte het even en dacht het is over en misschien ben ik zwanger. Daarna kwam het weer terug.
Nu op 22 juli nog altijd hetzelf.

Kwa klachten had ik lichte krampen en pijn in mijn borsten en tepels dit was alles.

Ik lees op forums en doe een beetje onderzoek maar niet echt iets te vinden over dit.

Ik hoop dat jullie hier iets meer over weten of ervaringen hebben.



Groetjes zingertje
 
Hey, ja je lichaam moet ontpillen. Het kan maanden tot een jaar duren voor je cyclus weer op gang is. Zou niet teveel nadenken over de manier van bloeden etc, hoort erbij
 
Wat is de reden dat je ineens dacht zwanger te zijn? Klinkt alsof je menstruatie door komt, dit kan na het stoppen van de pil anders zijn dat je gewend was van de onttrekkingsbloedingen en kan ook onregelmatig zijn de komende maanden
 
Hi Gebruiker10388437
Nu deed ik een zwangerschapstest voor de zekerheid vrijdag. 
Wat bleek positief.
Ik nam nog een zaterdag ook positief.
De ene was een digitale.
De andere was een gewone test stick van de apotheek. 
Maar vrijdag ga ik naar de dokter dat was de snelste afspraak die ik kon krijgen.
Ik hoop dat jullie meedoen voor mij.
 
Groetjes zingertje
 
Ps: niets blijkt dus onmogelijk te zijn.
 
Hi mommyfaye
Omdat ik nog bloed verlies en ik hoop echt dat het geen miskraam is en daarover zal de bloedtest meer duidelijkheid scheppen.
 
Groetjes zingertje
 
Ah ja, snap dat je je dan wat zorgen maakt. Vervelend he deze eerste spannende weken?

Misschien wist je het al maar het is belangrijk om de bloedtest na 2/3 dagen te herhalen, dus zou voor volgende week maandag alvast je 2e afspraak voor bloedprikken maken
 
Terug
Bovenaan