na stoppen pil

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik heb even een vraagje, ik ben vorige week voor het laatst ongesteld geweest. 6 jaar lang heb ik de pil geslikt en ben nu gestopt, maar nu verlies ik vandaag ook weer bloed. Hoort dit zo ? ik had per ongeluk nog wel de eerste pil van de nieuwe strip geslikt maar dat was zaterdag al en daarna niks meer.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, het is voor mij ook de eerste keer en weet eigenlijk nog niet zoveel,

Vriendelijke groetjes van mij.

Hoi!

Ik weet wat je bedoelt, heb ik ook last van gehad.(ben ook pas net gestopt, 2 maanden)
Ik had dat ook toen ik nog aan de pil was, als ik er dan 2 of meer vergat (was niet zo zorgvuldig met de pil haha) had ik ineens bloedverlies. Daarna weer doorgeslikt en toen was het weer over.
Toen ik net gestopt was ook. ik had net als jij nog 2 pillen van een nieuw strip gepakt, en toen niks meer. toen werd ik ineens weer ongesteld, 1 dagje, en toen was het weer over.

Ik heb wel ineens een erg lange cyclus nu, veel langer als tijdens de pil. Dacht meteen dat ik al zwanger was haha. Helaas ging het niet zo snel!

Hoop dat ik je een   beetje gerustgesteld heb!

Groetjes Eva

Hoiii,

Je hebt me inderdaad gerustgesteld hoor, ik ben in ieder geval niet de enige wie dit is overkomen! Maar ik zag net verderop in het forum iets over een ovaluatiebloeding, dat je een bloeding hebt tijdens je eisprong ofzo? Maar ja ik hoop dat het maar 1 dagje dan is, want mijn man is alleen in het weekend thuis dus er moet dan wel flink geklust worden!!
Want als het goed is ben ik vanaf nu het vruchtbaarst.....
Hoelang heeft het bij jou geduurd dan na de pil voordat alles op orde was en je zwanger was?

Groetjes....

Sorry...Ik wil je niet ff minder happy maken...maar stel dat t bloeden door je eisprong komt...dan is je ei denk ik al geweest (lijkt me)...en die blijft maar 12u vruchtbaar ongeveer...en normaal gesproken ben je voor je ei juist in de je vruchtbare dagen..Het klussen erna zal dus haast geen bijdrage meer leveren, ben ik bang...

hoi daar,
ik had t ook hoor toen ik stopte met de pil.een paar dagen dat ik weer met de pil had moeten beginnen kreeg ik weer een bloeding.alsof mn lijf dacht:heej,geen pil?dan moet ik na een paar dagen gaan bloeden!
volgens mij is t wel een goed teken omdat je cyclus zichzelf goed hersteld na de pil en je waarschijnlijk ook meteen weer een eisprong hebt.was bij mij tenminste wel zo.ik was na 2e ongi zwanger.helaas ging t mis.
succes met zwanger worden!!ik hoop dat t snel raak is.
groetjes kari

Terug
Bovenaan