na stressvolle dag, steekjes in buik, herkenbaar?????

Lieve allemaal,

vandaag een hele stressvolle dag achter de rug. een mail van mijn schoonmoeder die compleet verkeerd valt (ga jullie niet met hele verhaal lastig vallen) boos man opgebeld, gelukkig was hij het met me eens en is hij er nu om met haar te praten.

op mijn werk hoop gezeur door personeelstekort, personeel wat niet werkt, P&O die er niks aan doet. hele dag tranen, tranen, tranen, spanning spanning! ik probeer me rustig te houden, heb morgen gesprek met directeur, die heeft verhaal opgevangen en  die is  het met me eens, en maken zich ook zorgen om mij en ons kindje.

heb me behoorlijk druk gemaakt en hele dag raar gevoel in onderbuik. lijken kleine steekjes, groeipijntjes, harde buiken, ik weet het niet precies te omschrijven. herkent iemand dit, moet ik mij zorgen maken???

hoop dat jullie me kunnen helpen.

liefs Sylvia
16wk3dg

Hoi,

Als je gespannen bent dan kun je dat aan je buik merken. Soms is het ook zo dat je je baby dan minder voelt bewegen (heb ik gelezen in ouders van nu geloof ik). Als dat een keer gebeurt is dat geen probleem, maar het is wel een signaal van je lichaam die je niet moet negeren.  

Veel succes!

Groetjes

Hoi hoi,

Ik herken het wel. Op mijn werk loopt het ook niet fijn, 3 mensen ontslagen en nu is iedereen ineens ziek zwak en misselijk. Eigenlijk hou ik het ook niet vol, maar ik wil me niet ziek melden want dan zit er niemand emer hier. Ik baal van mijn collega`s.
Ik maak me er ook druk over. Tevens heb ik relatieproblemen en mn zwangerschap verloopt niet zoals gehoopt.
Ik probeer me ook niet te druk te maken voor mijn kindje, maar das veel makkelijker gezecht dan gedaan.
Ik krijg veel harde buiken (mn buik word dan een harde bal, en ontspant dan weer na een minuutje).
Ik merk juist dat mijn kindje veel drukker is als ik me druk maak. Ik voel ons mannetje bijna de hele dag en nacht.
Ik weet ook niet wat ik er tegen moet doen. Ik kan ook wel zeggen dat je je rustig moet houden, maar weet dat dat eigenlijk onmogelijk is.

Sterkte ermee! Liefs, Risje

Hoi Sylvia,

mailen met je schoonmoeder...aargh...
De mijne is een schat hoor, maar laten we dat mailen maar niet gaan doen.
Los daarvan, zover als je nu bent heb je bandenpintjes., je buik is nu echt aan het groeien, je darmen gaan verschuiven en dat brengt echt wel pijn met zich mee. Ik ben nu van de 2e zwanger, 32 weken en had er zelfs meer last van dan bij de eerste.
Dat het op je werk vervelend is heeft op zich geen invloed op je pijntjes, maar is wel duidelijk een factor waardoor jij je minder kunt ontspannen. Dus doe het even rustig aan, meld je desnoods een dag ziek om bij te komen, ook al is dat het probleem op d eafdeling. Je lijf gaat nu even voor.

EN je schoonmoeder, tja, ik merk dat ik er baat bij heb om te denken, ieder mag zijn mening hebben, zolang ze maar niet verwachten dat ik dat ook ga vinden. Dus laat haar maar kletsen en doe gewoon je eigen ding. Jij krijgt straks een gezin met je man en zij mag daar onderdeel van zijn, maar kan dat niet opeisen.
laat je dus geen keuze opdringen of opleggen of uitspraken geforceerd doen waar je nog niet zelf over uit bent.

sterkte meissie en met het pinksterweekend even helemaal niks doen!
laat die baby van je maar eens goed groeien!

Terug
Bovenaan