Na turbobevalling is Luuk geboren

Gisterenavond is om 20.02 uur na een turbobevalling onze zoon Luuk geboren. 'S ochtends heeft de vk geprobeerd te strippen, maar ik had nog geen ontsluiting dus dat lukte niet. 'S middags last van voorweeen. Rond half 5 gaan timen hoe lang en hoe vaak. 18 uur vk geweest, nog helemaal geen ontsluiting. De weeën werden ook gelijk minder. Om 19 uur ging ik douchen. Weeën werden gelijk erger, dus ik ging er snel onder vandaan. Vk weer gebeld, die was er om 19.30 uur. 9 cm ontsluiting en ik mocht persen. Het was een hel, maar wel snel. Persen ging best moeilijk, hij lag niet helemaal lekker voor de uitgang. Luuk is 4120 gram en 54 cm. Mijn eerste bevalling duurde 4 uur, dus de kans was groot dat het weer snel zou gaan. Maar zoooo snel?! Best heftig, maar nu lekker genieten.
Liefs Wendy
 
van harte gefeliciteerd met jullie zoon Luuk, super leuke naam en fijn dat alles zo snel en goed is gegaan
Geniet lekker van jullie gezinnetje en laat je vooral deze week heerlijk in de watten leggen
liefs Jacqueline
 
Wendy gefeliciteerd!!!!

Wow wat een verhaal en snelle bevalling zeg, bij is het toestand nog steeds hetzelfde het strippen heeft heen effect gehad ik vrees dat ik het morgen opnieuw moet meemaken :( had zo gehoopt om vannacht wat weeen te krijgen maar helaas zonder resultaAt, geniet volop van je gezinsuitbreiding en nogmaals eern dikke proficiat , neem voldoende rust en laat jezelf en je kleine mannetje eens goed verwennen met bedruust, zal wel nodig zijn na een snelle bevalling :d

Liefs Muzeyin xxx
 
Terug
Bovenaan