na twee meiden krijgen krijgen we nu een.........

JONGEN!!!!!!!!!!!!!!!!

alles was goed ik moet alleen met 30 weken terugkomen omdat de placenta nog laag ligt.

een jongetje,...we vinden het zo leuk, uiteraard waren we net zo blij geweest met een meid maar dit is toch ook wel heel speciaal.

veel liefs van n een hele blije janneke

hoi janneke,

Allereerst van harte met het leuke nieuws, ik ben zelf nieuw op dit forum en las net dat je toch wel erg blij bent om na 2 meiden een jongen te krijgen.Kan me er wel iets bij voorstellen want ik heb al 2 jongens en zou het ook wel erg leuk vinden om een meisje te krijgen!Ik moet nog even wachtten want ik heb pas over 2,5 week de 20 wek. echo dus super spannend!!!!!En dat het kindje gezond ter wereld komt is natuurlijk het meest belangrijk....

groetjes Sjouke 19 wek. zwanger

he wat heerlijk dat de echo goed was!
En idd wel speciaal een knul na 2 meiden.

Ben errug benieuwd of wij na 2 jongens er nog zo'n lekker ding bijkrijgen of eentje van het andere geslacht mogen begroeten... wat dan ongetwijfeld ook een lekker ding is  (zullen we dan kleding ruilen haha jij hebt vast ook genoeg op zolder staan) maar hier werkte Junior niet mee afgelopen dinsdag....dus komende dinsdag nog een herkansing.

Geniet van de gezonde jongen in je buik!

groetjes,
Marije

Terug
Bovenaan