NA VIER MISKRAMEN NOG STEEDS NIET ZWANGER

hallo allemaal, ik wil gewoon even mijn verhaal kwijt . wij zijn nu al bezig vanaf vorig jaar ocktober om een 2de kindje erbij te krijgen ,gelukkig hebben we al een gezonde en hele lieve dochter van 3. maarja een 2de wil je op een gegeven moment toch nog graag erbij. van mijn dochter was ik destijds gelijk in de eerste ronde zwanger, dus wij dachten stiekem dat het wel weer snel zou gaan dus niet. het loopt een beetje anders. ik ben vorig jaar zwanger geraakt van een tweeling maar die zijn helaas in de vierde maand [met kerst] overleden. daarna ben ik 2 maanden later weer zwanger geraakt   maar die ging verkeerd na 11 weken . toen hebben we het maar even rustig aan gedaan , maar ik ben tussendoor nog een keer 2weken over tijd geweest en een keer een week met een positive test . we weten het nu ongeveer niet meer , ik ga van de week bellen voor een afspraak in het ziekenhuis ,maar weet ook eigelijk niet wat ze er aan kunnen doen.misschien dat er iemand is die mij hierover meer kan vertellen ,of zelf zotiets soortgelijks heefd meegemaakt [liever eigelijk niet maarja] of tips heefd ,nou ik hoor het misschien wel van jullie ,sorry dat mijn verhaal zo lang is geworden groetjes van lizzy

Terug
Bovenaan