Na zware bevalling JURRE geboren!!!

Hoi meiden,
20 sept zijn wij de gelukkige ouders geworden van onze zoon JURRE.
Hij is helaas met een spoedkeizersnede geboren.
Het is allemaal heel heftig geweest,het heeft alles bij elkaar maar 4 uurtjes geduurd.
Maar ik voelde duidelijk dat er tijdens de weeen iets mis was ik had echt extreme pijn.
Nu bleek dus dat mijn baarmoeder tijdens het persen is gescheurd dus moest de baby er heel snel uit.
Ik zou gelukkig al in het ziekenhuis bevallen dus was ik daar al, ik ben heel erg veel bloed verloren en heb nog een zware operatie gehad om de baarmoeder te behouden.
Nu ben ik na 6 dagen gelukkig weer thuis met een gezonde knul van 4150 gram.
Ik heb nog een lange weg van herstel te gaan maar we zijn er gelukkig nog.
Het schijnt dat als ik thuis was bevallen het heel anders had kunnen aflopen met me.
Ondanks alles genieten we enorm van onze knul en zijn grote broer is ook superblij met zijn nieuwe kleine vriendje.

Groetjes debora.

he jeetje meid...

allereerst van harte met jullie zoon.
ik hoop dat je straks weer snel op de been bent.
je hebt idd wel een heftige bevalling gehad, gelukkig was je al in het ziekenhuis.
nu maar lekker rustig aan en lekker genieten van jullie mannetje.
en alles rustig verwerken, want het lijkt me zo dat dat allemaal aan je voorbij vliegt.

liefs annelies 39wkn3dgn

Dat klinkt heftig zeg!!
Gelukkig dat je in het ziekenhuis was dan... zelf ben ik wel thuis bevallen en dat is prima verlopen, maar als ik dit dan lees... ben ik blij dat alles goed is afgelopen voor je!
Sterkte de komende tijd en veel geluk met je zoon.

Groetjes Kirsten (Russell 10/9)

Hoi Debora,

Gefeliciteerd met jullie zoon Jurre!
Ik zat toevallig vanmiddag een verhaal te lezen in MAMA over een familie die op deze manier een kindje hadden verloren. Je hebt vreselijk veel geluk gehad dat zowel jij als je kind het op deze manier hebben gered.
Had je toevallig bij je oudste zoon ook een keizersnede gehad?

Ik hoop dat je er snel weer bovenop bent en lekker kunt genieten van jullie wondertje!

Groetjes, Michele (38+5 van de 3e)

Pfff, heftige bevalling heb je gehad, fijn dat je al in het ziekenhuis was.
Wel jammer als het zo loopt.
Natuurlijk van harte gefeliciteerd en hopelijk herstel je snel.

Alice

Terug
Bovenaan