naalden te kort bij 50 IE spuiten!!!!

A

Anoniem

Guest
Hsllo allemaal,

even een vraagje; "zijn er meer meiden die "maar" 50 IE
Puregon moeten spuiten en problemen hebben met het aantal naalden wat jullie meekrijgen van de apotheek?"
Ik moet er 12 hebben en ik krijg er maar 6...
Gedoe bij die apotheek weer..
Nu heb ik een insulinenaaldje meegekregen (die gaan per 100 stuks?!) en nu heb ik alles vergeleken met de Puregonnaaldjes en alles komt overeen..
Zouden jullie daar dan mee spuiten of toch morgen terug gaan en de "originele" naaldjes halen? Wat een gedoe allemaal..Bij de apotheek weet werkelijk niemand waar het allemaal over gaat..Puregon pen???? Lekker dan.. heb ik weer haha

Nou ik hoop dat iemand mij antwoorden wil..

Alvast bedankt..
succes en liefs van Haag

Hoi Haag

Dit is een bekent probleem. Ik heb ook altijd naalden tekort. Als de naalden passen, zou ik ze zeker gebruiken. Bij mijn apotheek zijn ze ook net zo slim.
Trouwens bij mijn ziekenhuis geven ze naalden als er als er naalden tekort zijn.

Liefs

Lydia

Hoi Haag, je hebt gelijk, het klopt hoor, ik had er ook te weinig, zelf toen ik 100ie moest spuiten, maar kreeg er bij de gynaecoloog gewoon een aantal extra mee, was geen probleem, ook dat was een ander merk.

Groetjes, Pleun

Hoi Ik krijg ook elke keer te weinig en moet steeds opnieuw die discussie aan. Nu sta ik geregistreerd en krijg ik er meer mee maar de fabricant levert zo weinig en aangezien de apotheek ze niet in huis heeft krijg ik ook insuline naaldjes mee. Het is gewoon hetzelfde en werkt ook hetzelfde het heeft alleen bijmij dan een ander kleur omhulsel.

Groetjes Sabine

Lieve meiden,

jullie hebben mij helemaal gerust gesteld.. wat een verademing weer?
Bedankt voor jullie reacties allemaal. Toppie...

succes met jullie behandelingen...
Duim voor jullie!

Liefs van Haag

Terug
Bovenaan