Naam 2 dochters op elkaars lijken?!

<p>In oktober verwachten wij ons 2e dochtertje. Ons 1e dochtertje heet Feline. Nou vonden wij Veerle ook altijd een super leuke naam... deze stond voor ons op plek 2 mocht het bij wijze van Feline toch niet geworden zijn. Mijn man vindt Veerle nog steeds een fantastische naam en zou het liefst, als ik dat uiteraard ook zou willen, ons 2e dochtertje zo noemen.</p><p>Ik vind het ook nog steeds een hele leuke naam, echter vind ik Feline en Veerle misschien een beetje 'F'erig' klinken. Als je het uitspreekt, is het begin allebei 'Feeee/Veeee'.</p><p>Hele persoonlijke vraag natuurlijk, maar valt jullie dat ook als eerste op als jullie deze 2 namen bij elkaar zien? Ik zat afgelopen week eens naar andere meisjesnamen te kijken maar geen enkele vind ik 'wauw' en ik kom eigenlijk steeds bij deze terug. Gelukkig hebben we nog even..?</p>

Nee, ik vind helemaal niet dat t teveel op elkaar lijkt! En ook niet qua uitspraak ofzo. Ik vind t wel een goeie combi!

De e-klank van Veerle is wel echt een andere dan van Feline, dus ik zou me hier echt niet druk om maken! Lijkt me prima samen kunnen :)

Haha ik had verwacht dat er Feline en Celine of zo zou komen, ik vind Feline en Veerle zoals de rest hier ook niet op elkaar lijken. Leuk juist!! 

Terug
Bovenaan