Naam 2e dochter

<p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.9); color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; -webkit-text-size-adjust: 100%;">hallo allemaal ,</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.9); color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; -webkit-text-size-adjust: 100%;">Ik zag deze vraag al voorbij komen. Dus ik dacht ik probeer t ook even.</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.9); color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; -webkit-text-size-adjust: 100%;">Wij hebben al 1 dochtertje genaamd Fien. En nu twijfelen bij de tweede heel erg tussen Kaat en Juul. </p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.9); color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; -webkit-text-size-adjust: 100%;">Wat vinden jullie van die combi? Welke vinden jullie t mooist? <br /><br />Alvast super bedankt voor jullie reactie. </p>

Super leuk! Ik ben licht bevooroordeeld, omdat mijn dochter Juul heet. Ben nog steeds super blij met de naam, maar zijn wat mensen die moeite hebben met uitspraak (hoe dan?!). Mijn nicht heeft net een kleine Kaat, anders had die naam misschien wel op ons lijstje voor ooit gestaan.. 
Beide goede keus!

@Gebruiker10096602, 
zijn er echt veel mensen die t verkeerd uitspreken? En hebben jullie daar veel last van? Want daar zit ik inderdaad wel een beetje mee. De angst dat ze elke keer moet zeggen dat ze Juul heet en geen Sjuul. 

Terug
Bovenaan