Naam 2e kindje

<p>Hi,</p><p>Ik ben zwanger van ons tweede kindje en we twijfelen enorm over de naam. We hebben best een pestbare achternaam (Koekoek), dus veel namen vallen af.</p><p>Wat denken jullie van: Jinte Koekoek</p><p>Gaat voornamelijk om het stukje (jin)Te Koekoek.... ook te horen als te koekoek... </p><p> </p>

Zou de voornaam geen (extra) reden vinden om grapjes te maken over de naam Koekoek. Snapte je punt pas toen je het erbij typte namelijk.
Begrijp idd wel dat jullie niet alledaagse achternaam af en toe reactie op zal roepen, vandaar dat ik "extra" hierboven erbij typte.
Maja daar is helaas weinig aan te doen. Als mensen willen verzinnen ze toch wel wat, desnoods een rijmpje of vervorming van de naam of iets dergelijks. Maar Jinte is naar mijn idee in elk geval geen naam of combi waardoor je meer reactie zou oproepen. 

Ik snapte het ook pas toen ik je uitleg las. Ik zou die naam gewoon doen. Als kinderen willen pesten vinden ze altijd een reden. Ik vind dit geen gekke combinatie. 

Thanks! De twijfel is ontstaan na grapjes over de naam Bente Koekoek :). Dat kan in mijn ogen echt niet Haha. (Hoi, ik Ben Te koekoek). Vandaar de twijfel over Jinte. Maar bedankt voor jullie input.

Terug
Bovenaan