Naam advies nodig! ?

<p>Hallo dames,</p><p>Ik weet dat dit echt heel persoonlijk is en iedereen  een andere mening kan hebben, maar ik heb echt even de mening van wat andere mensen nodig !</p><p>Wij hebben een prachtige dochter van 1.5 jaar genaamd Kaley. Nu in verwachting van ons tweede kindje, dit keer een zoontje. ❤</p><p>Onze favoriete naam is altijd Riley geweest. Maar nu twijfelen we zo of Kaley (uitspraak: Keelie) en Riley misschien te veel op elkaar lijken?</p><p>Ik vind het zo lastig! Maar we zullen binnenkort toch wel echt eens een keuze moeten gaan maken... wat vinden jullie?</p>
 
hoi!
Allereerst van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! 
Ik ben het wel met je eens, persoonlijk vind ik de klanken teveel op elkaar lijken. Ze passen op papier mooi bij elkaar. In de praktijk zou ik er persoonlijk niet voor kiezen. 
Veel succes met het maken van de keuze. 
De naam uitkiezen van de kleine vond ik toch echt het moeilijkste van heel de zwangerschap haha!
Veel geluk toegewenst! 
Liefs,
 
Ik vind de namen juist wel bij elkaar kloppen, en ze lijken naar mijn idee niet teveel op elkaar qua uitspraak. Zou juist gekker zijn als je zou kiezen voor bijvoorbeels een oud-Hollandse naam, dat je bijvoorbeeld Kaley en Teun hebt. Nee hoor, lekker doen ?
 
Ik vind het bij elkaar passen! Het wordt echt een duo zo :)
In de praktijk worden de namen misschien ook nog wel afgekort, naar Kee en Rij.
Een andere naam ga je waarschijnlijk toch spijt van krijgen als dit altijd al jullie favoriet was!
 
Tja de namen lijken idd veel op elkaar zoals je zelf al schrijft. Zelf zou ik er dan niet voor kiezen, maar wie ben ik?! Als je al heel lang deze naam in je hoofd hebt en ook geen ander alternatief zou ik het wel gewoon doen hoor! Succes met je zwangerschap!
 
Hoi milkaoreo,
gefeliciteerd met je zwangerschap, ik vind persoonlijk de namen opzich wel bij elkaar passen. Ik zag Riley eigenlijk altijd meer als een meisjes naam, maar tegenwoordig kan natuurlijk alles en als jullie het mooi vinden moet je het gewoon doen.
 
succes met je keuze
 
MoederTW
Ja klopt, het is een unisex naam. We twijfelde ook om onze dochter deze naam te geven, maar uiteindelijk toch niet voor gekozen omdat ik het meer een naam vond voor een stoere meid en wilde de gok niet nemen, achteraf ook blij het niet gedaan te hebben want onze dochter is een echt meisje meisje haha. Daarvoor vind ik Riley te stoer.
 
Terug
Bovenaan