naam baby

De naam is definitief! Was het eigenlijk al, maar we hebben de letters oo de kastdeur geplakt gisteravond. Ook hebben we de andere kastdeur bekleed met het stofje wat we laatst hadden gekocht. Mijn zoo.tje vond het:: mooooooi. Vanmorgen vroeg haha. Vandaag maken we zover als de kamer klaar. Kastdeuren erin en bedje verhogen. Klokje op hangen en rolgordijn fixen. De commode komt pas 4 weken van te voren of zelfs op de dag. Ik droog er mijn zoon nu nog dankbaar op af. Dan hoef ik niet zo te bukken en te doen.

Liefs en een fijne zondag!

Wat onwijs leuk meid! Zo komt het steeds een stapje dichterbij! :) Leuk dat je zoontje zo reageerde: "moooooi"..... Succes vandaag met de laatste dingetjes, weer wat van je lijstje af.

Liefs

Leuk!! Wij gaan deze week ook maar eens aan de slag. het bedje ophogen doen we wat later, omdat onze zoon er af en toe nog in slaapt als hij heel stout is geweest en idd van de commode maak ik ook nog dagelijks gebruik, dus het omwisselen daarvan moet ook nog even wachten.

Ja haha, naam blijft verder geheim. En de babykamer zien de meeste mensen wel als ze er is. De commode zetten we toch al om deze week, nu gaat het nog enigIns hihi. Ik kan mijn zoontje net zo goed daar afdrogen..... Bedacht ik me gisteren ineens hahahahaha.

Vind het langzaam spannender worden!

Liefs

Terug
Bovenaan