Naam ideetjes

<p>Hallo,</p><p>Ik ben nu 10 weken in verwachting. Mijn oudste is 2 jaar en 3 maanden. Nu begint het weer....een naam! Bij de oudste was dit al een drama haha. We hadden een meisjesnaam, werd het een jongen. We dachten we bewaren de meisjesnaam, maar 6 maanden later werd er in onze (directe) vriendengroep een meisje geboren, en je raad het al, met de naam die wij ook in gedachten hadden.</p><p>Onze oudste heet Liam, het geslacht is nog onbekend. We willen geen ingewikkelde naam (djarella oid). De oud hollandse vallen ook af (jos, jan etc). </p><p>Misschien kunnen jullie ons aan inspiratie helpen?</p><p> </p>

Ik heb de app charliesnames gebruikt. Veel keus. Kan hem erg aanraden. Zomaar in de wilde weg namen roepen is lastig omdat smaken zo verschillen. Deze app werkt net als de app kinder door swipen, maar had meer keus vond ik zelf.

Op de site zeevannamen staan ook super veel namen en heb je filters ?
Ik vond het heel leuk om van die sites af te struinen, uiteindelijk afgelopen weekend een knoop doorgehakt, ben nu 34 weken.

T is heel persoonlijk natuurlijk, maar ik hou ook van 'normale' namen die wél een tikje origineel zijn..

Mijn dochters heten Emmely en Laurie. Opzich normale namen, maar géén top10.

Verder stond op ons lijstje: Cato, Isabel, Ruby, Meike, Jula, Zoë, Veerle.
En voor een jongetje: Dani, Owen, Jort, Duuk.

Wij hadden de app Kinder, we hebben een aantal matches gehad maar uiteindelijk kwamen we toch op een naam die er niet in voorkwam.
Wij waren begonnen bij Nina en uiteindelijk na een paar letters veranderen kwamen we op de naam Luna.
Aftiteling na films kun je ook veel namen uit halen ? 

Leuk! Weer namen bedenken. Vonden wij ook lastig. Uiteindelijk is de naam opeens bij ons gekomen omdat we het hoorden op de tv.
Doe ermee wat je wilt, hier onze selectie.
Bastiaan
Sebastiaan
Govert
Benjamin
Bartel
Jack
Markus

Josephine
Naomi
Rosemarijn
Rosalie
Mathilde