Naam kiezen

<p>hallo allemaal</p><p>Ik ben 36 weken zwanger en ben nog steeds aan het twijfelen over de juiste keuze voor de naam. Mijn man en ik zijn eigenlijk wel enthousiast over de naam Arina, maar twijfelen er voornamelijk aan of dat niet een te onbekende naam is waar men dan snel een negatief oordeel over heeft.</p><p>of te wel wat vinden jullie van de naam Arina????</p>

Ik vind het een erg leuke naam en heb deze nog nooit gehoord!

Belangrijk is wat jullie er van vinden en denk aub niet na over wat andere misschien wel of niet vinden. Als jullie deze graag willen dan zeker doen.

Ik ben trouwens ook niet van de top 100 namen dus daarom dat ik deze erg mooi vind :)

Waarom zouden mensen een negatief oordeel erover hebben? Het is een prima naam, niks geks ? (zoals boek... ik heb ooit iemand ontmoet die zo heette..)

Ik vind het mooi. En er is altijd iemand die een oordeel heeft over de naam keuze. Of het nou een veel voorkomende of een aparte naam is! Gewoon doen. Ik ben vandaag 39.6 en ook ik heb soms twijfel maar goed, wij vinden de naam prachtig dus dan is het goed. 

Ik vind Arina een mooie naam! Iedereen kan hem uitspreken en je hoort hem niet of niet vaak. Als jullie hem maar mooi vinden, dat is het belangrijkste!
wij hebben zelf ook moeite met een naam.
Als we een jongetje kregen zou ik 10000% zeker weten welke naam we zouden gebruiken, maar het wordt een meisje en hebben 2 namen die het waarschijnlijk worden. We hebben nu een beetje besloten dat we hopen dat zodra we d’r zien wat we het beste bij d’r vinden passen. 

Mooie naam!! Juist leuk dat je hem niet vaak tot nooit hoort,.daar ben ik ook altijd naar op zoek:)
Succes met de laatste loodjes!

Terug
Bovenaan