naam kiezen!?!?!?!

ik vind het zo moeilijk om leuke bijpassende namen te vinden! ons zoontje heet djaimy en nu zoeken we ons suf naar namen van beide geslachten die er bij passen maar we komen er niet uit!! hebben jullie ideetjes wat bij djaimy past( jongen of meisje naam)

mvg angela

wij vonden voor onze 2de Jaimy erg mooi, onze eerste heet Justin.
Meisjes namen weet ik echt niet, wij komen absoluut niet uit de namen, dus lees vrolijk mee, misschien zit er iets tussen wat wij ook mooi vinden, jongens of meisjes namen!
Succes groetjes Mirjam

Hoi Mirjam en Angela

Ja moeilijk he een goeie naam te vinden.
Ik denk wel dat de in de zelfde type naam moet blijven.
Je kan bijv Ceyda doen dat spreek je uit als djeda, voor een meisje.
Voor een jongen Jessey of Jayden .
Hopelijk hebben jullie hier iets aan.

Gr marielle

meisje: Djesslyn, Jaylinn, Jayda, Dylana, Dylani
jongen: Dyvano, Jayden, Djeno, Jessin, Daylin

En je kan natuurlijk een beetje varieren met schrijfwijze, maar namen zijn zo persoonlijk of je ze mooi vind (of juist niet). Ik hoop dat er wat voor je tussen zit.

Veel succes!

Liefs, Nicole mv dochter Delani en 23w5d zw van een zoon!

hahahaha ook wij hebben het er ontzettend moeilijk mee.
ons dochtertje heet nathalia. en nu moeten we dus ook namen gaan verzinnen voor zowel een jongen als een meisje.
maar k gloof dat ik nogal wat eisen heb:p
mag niet met een N beginnen, liefst op een A eindigen, liefst 3 of 4 lettergrepen hahahaha
moeilijk hoor. mn vriend kwam met micha thuis voor een jongen. eindigt op een A, begint niet met een n maar is maar 2 lettergrepen. toch vind ik t wel een leuke stoere naam.

ik vind justin en djaimy idd wel heel leuk bij elkaar passen!
nou, succes!

liefs, do

wij weten hier hoe moeilijk het is om namen uit te zoeken voor je kinderen.
ook ik ben niet de makelijkste want ook hier moeten de meisjesnamen eindigen op een A en mag het niet beginnen met een A, I, J, K, R
en dan moet het passen bij de namen van onze dochters Jayda en Kyra
word hier nog moeilijk om aan weer een paar namen te komen vorige keer hadden we niet eens een jongens naam konden geen leuke naam vinden toen.
succes allemaal met het zoeken naar namen

groetjes van ons

Terug
Bovenaan