Naam kiezen

Ja wij hadden tijs al heel lang in gedachte, maar zochten toch verder. Toen kwamen we op
Noud en het leuke is wel dat t ook een Hollandse korte naam is, maar dat je t veel minder vaak
Hoort.

Oja ook leuk. Wij zeiden vroeger altijd dat we voor sem zouden gaan, vinden dat ook echt een leuke naam... Alleen hoor je die zo veel nu. Ben bang dat je dan straks meerdere sem's in een klas hebt enz. Maar jullie heb daar een leuk alternatief voor gevonden. Wordt t een jongen of weten jullie dat nog niet?

@Babynienke,ik vind beide namen erg leuk,ik woon in Limburg en bij ons komt de naam Noud heel veel voor..

@mams4 toevallig vanmorgen bij de dietiste geweest en een van haar cliënte is vanmorgen bevallen van een zoon en hij heeft ook de naam Senn gekregen..
Erg leuk dus om de naam nu ook hier e lezen..

Ik vind Tijs ook wel weer heel leuk hoor! Twee moeilijke namen inderdaad....ook wij hebben twee namen en zijn er gewoon nog niet uit. De ene keer denk ik ja....dat is hem. Maar dan hoor ik de andere weer en dan twijfel ik enorm.

Bij ons zijn het : mees of Jack ( mees vind ik heel lief) maar Jack vind ik weer super stoer en hoor je hier eigenlijk nooit,,,,lastig hoor!

Ben benieuwd of het Noud of Tijs gaat worden! Hihi

Terug
Bovenaan