Naam passend bij..

<p>Hallo allemaal,</p><p>Ik ben nieuw op dit forum maar lees wel al een aantal jaartjes mee?.</p><p>Wij hebben een dochter van 14 maanden oud en ik ben momenteel zwanger van de tweede. In oktober 2021 ben ik uitgerekend. We weten nog niet of het een jongetje of meisje wordt maar dit willen wij ook niet weten totdat hij of zij geboren wordt?. Nu vinden we het erg lastig om een jongensnaam te bedenken die mijn man en ik beiden leuk vinden. Ik hou van bijbelse namen en mijn man totaal niet. Hij houdt van korte voornamelijk Nederlandse namen. </p><p>Onze dochter heet Sophie. Meisjesnamen zijn geen probleem. De jongensnamen die op ons lijstje staan die we beiden leuk vinden zijn Noud, Lars en Thijs.</p><p>Welke naam vinden jullie het leukste bij de naam Sophie? Of hebben jullie nog andere suggesties?  </p><p>Alvast bedankt voor jullie reacties!   Liefs Dana</p>
 
Dankjewel voor de reacties?. Mijn man heet Bram daarom wil ik het liefste geen voorletter met een B. Anders was Bram ook zeker een optie geweest?.
 
Elias vind ik ook een hele mooie naam.. Deze stond bij mij op nummer 1 maar mijn man vind deze naam minder. Daarom wil ik graag een naam wat we beiden echt leuk vinden. Ties en Stijn vind ik overigens ook erg leuk! 
 
Terug
Bovenaan