Naam van je kindje "vereeuwigd"?

A

Anoniem

Guest
Ben benieuwd of er meer papa's of mama's zijn die op een bijzondere manier de namen van hun kids hebben vastgelegd. Bijvoorbeeld in een tattoo, geboorte-merklap, hangertje aan ketting/armband oid? Ikzelf heb een bedeltje aan mijn armband; zo'n kinderhoofdje met achterop de naam en geboortedatum gegraveerd. Mijn man heeft de naam en geboortedatum van Lara in een tattoo laten zetten:

Hey !!

Ik heb een kettinkje met een meisjeshoofdje en Anniek haar naam en geb.datum erop!!

xx jan

Ik heb een horloge met naam en geboortedatum erin gegraveerd. Mooi hoor zo'n tatoo!!!

En op de andere arm heeft hij uiteraard Kyara staan.
Ik heb een tribal op mijn borst, waar ook Kyara boven staat en Chloë moet daar nog bij, wat om een bepaalde reden even wat langer duurt.
Verder heb ik een kettinkje met 2 kinderhoofdjes met de naam erin gegraveerd.
Ik had deze foto van de papa van Lara ook op hyves gezien; mooie tattoo.
Sil

Oh leuk onderwerp!
Ik ga binnenkort naar de tatooshop om wat mooi's te laten tekenen voor Daan. Ik wil graag zijn naam en geboortedatum. Maar hoe en wat...geen idee. Heb veel ideeen...
Vind het wel spannend!

Anita

Ik baal.... Mijn man heeft de naam van onze dochter ook op zn onderarm staan... Maar t lukt me nogsteeds niet om foto's te plaatsen....

hoi hoi

ik heb een hangertje van een baby met linsey erop en een tatoeage op mijn onderrug van haar naam.
mijn man wil haar naam laten tatoeeren langs zijn ruggemerg of op zijn onderarm
daar is ie nog niet over uit.

groetjes danielle

Terug
Bovenaan