Naam van mijn kindje

<p>Wij hadden met 16 weken de naam van onze zoon en we willen hem Justin noemen.</p><p>Wij willen ook een 2e naam voor hem en dat word Tyler. </p><p>Momenteel ben ik 38 weken zwanger en kwam mijn man gister avond mee dat het misschien ook leuk is om hem Tyler als eerste naam te geven.. Momenteel zo erg aan het twijfelen dat ik er snachts wakker van lig.</p><p>Wat vinden jullie leuker?</p><p>Justin of Tyler</p>

geef jezelf rust , je hoeft niet nu al een keuze te maken.
misschien heel zweverig, maar wij hadden ook 2 opties tot en met de geboorte. 
Toen onze dochter was geboren wisten wij .. Dit is een....
maar goed.. om verder antwoord te geven  op je vraag.
Justin 

Ben het helemaal eens met een reactie hierboven, houd het even allebei in je hoofd en kijk naar je kindje. Wij hadden de naam al vanaf het moment dat we wisten wat het werd (en daarvoor eigenlijk al), dus met 14 weken ofzo. Hele zwangerschap geen twijfels, behalve vanaf een week of 35. Ineens wist ik het niet en vond ik allemaal namen ook leuk. Uiteindelijk is het toch DE naam geworden ;) zijn ook je hormonen volgens mij dat je ineens niet zo goed een keuze kunt maken. 
Vind zelf Tyler leuker, maar dat komt omdat ik bij Justin denk aan een hele erge pestkop op mijn school vroeger. Dus dat ligt aan mijn eigen associatie. 

Wij hadden 2 namen en bij de geboorte hebben wij pas een beslissing genomen. 

net als hierboven wij vonden het een ....

maak je nu nog niet al te druk. Maar Tyler is erg leuk?

Terug
Bovenaan