naam van onze kleine meid.........

A

Anoniem

Guest

hallo dames........

wij krijgen een meisje!!! en noemen haar (nu ook al)
ELLA.............

in onze omgeving is iedereen wel positief van ooo wat een leuke naam!! dus dacht ach laat ik het ook maar eens op deze site zetten en aan jullie de vraag stellen wat vinden jullie van deze naam? ben benieuwd na jullie reacties.....

liefs miranda

Hoi Miranda,

Ik vindt Ella wel een mooie naam. Maar persoonlijk zou ik de naam niet zeggen tegen iemand wij krijgen zelf een zoon maar niemand weet de naam nog dat moet een verassing blijven ze weten wat het wordt maar meer niet maar dat is ieder haar/zijn eigen keus om het te vertellen.

Liefs Fruit Girl 36 wk zwanger

LEuke naam, maar ook ik zou de naam niet van te voren zeggen. Geslacht wisten ze al. De naam wisten alleen mijn man en ik.

Ze is nu geboren en heet Britt

xxx Nienke

Leuke korte en krachtige naam!!!
Enneh... ik kan ook nooit iets geheim houden hoor
Daarom heb ik er dit keer voor gekozen om het geslacht ook voor mezelf geheim te houden; wat je niet weet kan je ook niet doorbrieven...
Iedereen in mijn omgeving weet wel mijn naam keuze (v jongen/meid), ik vertel het hier alleen niet omdat ze nogal appart zijn en ik dat graag zo wil houden!!!

Liefs Nika

Leuke naam!

Bij ons weet ook iedereen al de naam! das juist leuke voorpret en heel erg persoonlijk al!

Hele leuke naam! Ik vind ook dat het persoonlijker word als je je kind al bij de naam noemt, maar dat is natuurlijk voor iedereen anders. Ik doe het in ieder geval wel.

hoi dames......

dat wij het wel verteld hebben komt grotendeels omdat we ons verluld hebben tegen mijn vriends vader... hij is hulpbehoevend en zit in een rolstoel.. mijn vriends moeder is dit jr 6 jaar overleden en onze kleine meid krijgt als tweede naam haar naam... we wouden zijn reactie hierop graag weten en zo heb hij weer wat om na uit te kijken en toen hadden we zoiets van ach ja wat maakt t ook uit....en ik kan echt mn mond zelf ook niet houden haha...en we waren veel te nieuwsgierig na wat t geslacht was haha dus dat konden we ook niet voor ons houden... alhoewel er   nu nog mensen zijn die zeggen ach ze hebben t vast fout je krijgt een jongen haha maja na 2 duidelijke meisjes echos  gaan we er wel vanuit dat t een dochter is....

liefs miranda

Terug
Bovenaan