Naam vereeuwigd

A

Anoniem

Guest
Hey girls,

weet eigenlijk niet of dit topic ooit al eens voorbij is gekomen, maar heb t gezien op een ander forum en vond m wel leuk

Hebben jullie iets van een herinnering met de naam van je kindje?

Ik heb zelf een mooie ring gekocht waar ik Ivar zijn naam in heb laten zetten

Groetjes Jenneke

Van mijn opa en oma hebben we een zilveren rammelaar gekregen met Thom's naam en geboortedatum erin gegraveerd..
Groetjes mv Thom

Wij hebben bij de geboorte een tegel met de voorkant van Mila,s geboortekaartje gekregen.hieronder staat net als binnen in haar kaartje haar naam,tijd en datum  dat ze geboren is en hoeveel ze woog en hoe groot ze was.
Op haar kamer hebben we een geboortetegel   met naam en geboortedatum.
Verder heb ik de eerste vaderdag een afduk met naam gemaakt voor paps.
maar we hebben niet echt een sieraad.
groetjes piewie.

Ik heb een tattoo op mijn borst (hart) laten zetten met de voorletters van onze tweeling.
Ook heb ik een ketting met de foto van Fabio en aan beide zijden van die foto heb ik wat as van Demi en Moreno laten doen. Ik heb de hanger zelf ontworpen en ben er superblij mee. Zo heb ik alledrie mijn kindjes altijd bij me....

Groetjes van Cissy

Hee lieve Cissy
Begrijp net pas dat jij je tweeling moet missen... zo oneerlijk.
Maar wat vind ik dat mooi dat je daar een tattoo van hebt, zo dicht bij je dan.
Ik denk aan alle lieve meiden die zoiets afschuwelijks hebben ervaren en daar zoveel verdriet van hebben
Dikke zoen van Daan

Ik heb van manlief een armband gekregen. Een heel stoere. En daar staan   de namen in van onze 3 kids.

Het hangertje van Cissy vind ik erg mooi!

Wow wat mooi allemaal.
Voor mijn verjaardag heb ik een ringetje met Stijn z’n naam en geboortedatum gekregen. Ben er heel erg blij mee!!!

Terug
Bovenaan