Naam voor baby (jongen/meisje)

Over 4 weken ben ik uitgerekend van ons tweede kindje. We weten niet wat het wordt. Helaas hebben we tot nu toe nog geen namen gevonden die we allebei leuk vinden en ook nog past bij de naam van onze dochter.
Zij heet Merryn, spreek uit als Merrin.

Ik hoop dat er hier mensen zijn met leuke ideeën en wie weet uiteindelijk de naam!

Merryn en Leny

Je kan ook een wedstrijdje opzetten voor de mensen in je omgeving wie de juiste naam raad?

Mooie naam!
Mijn dochter heet Loren, misschien vind je dat een leuke naam voor een meisje. Als ik het zo inschat houden jullie wel van aparte namen. Mijn broertje heet Ranan, dat vind ik er ook mooi bij passen. Succes ?

Merryn &
Gaelle (spreek je uit als Gale , op z'n Engels)
Nolen
Lea
Lowen
Haco
Ayla
Ruwan

(Zijn allemaal Welsh/ Engelse namen netzoals Merryn)

Zoek je zo iets? Of toch meer een Nederlandse naam?

Ben nog even verder op zoek gegaan; :
Owen
Rhys
Eyra
Gwen
Elis
Naimh (spreek je uit als Nieve)
Amaryn(s)
Elody
Lowri
Teilo

Héél benieuwd of er iets bij zit wat je aanspreekt. Mijn kids hebben hele Friese namen dus vind het wel leuk om even naar heel wat anders te kijken
Maar misschien sla ik de plan volledig mis?

Bedankt voor de reacties! We houden inderdaad wel een van een beetje apart, maar het moet wel goed uit te spreken zijn. 
Loren en Ranan zijn erg mooie namen!
Bedankt Bezig Bijtje, voor je ideeën! Zitten leuke dingen tussen. Een Welshe naam zou leuk zijn, maar er zitten vaak onuitspreekbare dingen tussen, of dus inderdaad namen die je heel uit anders uitspreekt dan schrijft. 

Terug
Bovenaan