naam voor gastouder

<p>hallo moeders.</p><p>Ik zoek een korte maar krachtige leuke naam voor mijn gastouderbedrijf.</p><p>Ik had gastouder EnJoy wat vinden jullie daar van?</p><p> </p><p>iemand anders nog een leuke naam ?</p><p>heb heel goolge al gehad maar twijfel teveel denk ik haha.</p><p>alle tips zijn welkom</p>
 
Wellicht kun je gewoon je eigen voornaam gebruiken als naam van je gastouderverblijf. Tenslotte ben jij zelf het visitekaartje en ik zie in de praktijk ook vaak dat een gastouderverblijf maar zelden wordt geboemd zoals deze oorspronkelijk benoemd is, vaak wordt gewoon gezegd mijn zoon/dochter gaat naar 'en dan de naam van de gastouder' ipv de naam van het gastouderverblijf.
 
Ik denk inderdaad dat het eigenlijk helemaal niet nodig is / past voor een gastouder(bedrijfje). De mensen die voor een gastouder kiezen doen dat 99/100 keer vanwege het kleinschalige en persoonlijke ervan. En niet voor een 'bekende naam'.
Maar als je dan toch heel graag een naam wilt, zou ik iets nemen wat heel dichtbij je staat. Of iets wat een knipoog is naar jouw eigen naam. Dus als je Joy heet, is EnJoy wel weer een aardige optie ;-)
 
 
Ik zou t ook niet weten. Mijn dochters gaan naar een gastouder en ik heb werkelijk geen idee wat de naam daarvan is, we noemen het gewoon 'Elselien' (de naam van de gastouder) ze heeft wel een officiële naam maar die weet ik dus niet eens. Ouders geven daar niks om denk ik, tegenover hun kind praten ze toch gewoon over jou als persoon en zullen ze jouw naam gewoon gebruiken tegen hun kind.
 
Zoals je het schrijft EnJoy krijg ik het gevoel dat je voornaam Joy is. Dan vind ik hem goed gevonden!
Ik roep ook altijd ‘dames naar de auto, we gaan spelen bij (naam)’! En dan de knipoog naar het Engelse genieten. Ja leuk.

Is je voornaam geen Joy? Dan vind ik het toch een beetje gek geschreven
 
Terug
Bovenaan