Naam zoeken

Vinden jullie het ook zoooo moeilijk om een leuke naam te vinden? DE naam hebben we al maar we willen graag een tweede naam erbij geven. En dan moet je ook nog eens rekening houden met de initialen, dat je niet ineens iets geks krijgt zoals een woord of een afkorting. Daarbij komt nog een extra 'probleem', namelijk dat we echt ontzettend veel mensen kennen dus veel namen vallen al af. En je hebt natuurlijk je voorkeuren...
Ik heb het gevoel dat ik alle sites wel eens een keer heb gezien en we kunnen maar geen 'geschikte' tweede naam vinden. HELP!
 
Ken het probleem!! Ook wij hebben best moeite met een leuke voornaam. Willen geen ingewikkelde moeilijk naam, maar ook geen naam uit de top 20 om het zo maar te zeggen. Maar goed hebben nog 4 maanden om na te denken....


Heel veel succes ermee!!
 
Mijn zoon heet Mika Jadi. De tweede naam is een combinatie van zijn opa's De ene opa heet Dirk en de ander Jan. Bij een meisje was de tweede naam Gabe geweest. Oma heet Olga en de ander heeft bep. Misschien een idee
 
Vind je niet een klein beetje dat je zelf aanvoelt welke naam bij je kleintje past? Mijn man en ik wisten de eerste naam al vanaf dag 1. Ik bedoel hiermee te zeggen, als de eerste naam goed voelt en je kan er niet nog een bedenken, waarom laat je het dan niet bij 1? Succes, Stephanie 27+6
 
Terug
Bovenaan