Naam

<p>Lieve dames, </p><p>ik zit hier met een gevoelsdingetje. </p><p>We zijn nu 28 weken zwanger en na een aantal miskramen lijkt het nu allemaal goed te gaan. De namen voor ons toekomstige kindje was al heel snel uitgezocht. </p><p>Voor een jongen hebben we de naam bas uitgezocht... ik sta nog steeds helemaal achter de naam, de twijfel is alleen dat mijn zusje der nieuwe vriend bastian heet en iedereen hem al heel snel bas noemde.... </p><p>nu is mijn twijfel of we moeten vasthouden aan de naam of toch iets anders moeten uitzoeken...?? </p>
 
Vasthouden! Jullie vinden die naam mooi en straks gaat het over een half jaar uit en zal je balen dat je jullie lievelings naam niet gedaan heb om die reden.
 
Ik zou op zoek gaan naar een andere naam die jullie net zo leuk vinden of zelfs leuker! Maar je moet doen waar jullie je goed bij voelen ☺️
 
Lastige situatie ja..
Is iedereen ervan op de hoogte dat je zoveel miskramen hebt gehad? 
Ik bedoel, wij waren nog bezig met proberen en toen hadden wij ook al namen uitgekozen. Dus als je nog steeds na al die maanden/jaren aan dezelfde naam vast bent blijven houden dan moet je dat ook doen. Ik zou het zelf misschien wel bij je zusje aangeven dat je er moeite mee hebt. Waarschijnlijk zal ze jou 100% steunen met de naam als ze weet dat je die naam vanaf het begin al vast houdt.
Succes, xx
 
Terug
Bovenaan