naam?

Ik vond roan altijd wel een leuke naam voor een jongen. Meer omdat de eerste twee letters de begin letters zijn van de naam van mijn vriend en omdat de laatste twee letters de begin letters zijn van mij. Maar hoe meer ik erover dacht hoe minder leuk ik die vond. Sharon vind ik wel leuk. Ik denk dat namen toch heel persoonlijk zijn.

Succes
 
rowan betekent geloof ik iets van rood harig of zo. ik vind t een leuke naam voor een rood kind. waarom vraag je eigenlijk of wij het leuk vinden? het zijn toch geen namen die vreselijk vreemd of zo zijn -en dan nog.
 
Hai eh...een kreeft,

Mijn mening over de namen geef ik liever niet omdat ik denk dat veel belangrijker is wat jij er zelf van vind. Als jij bepaalde namen mooi vind is het toch prima?

Passen ze goed bij jullie achternaam? Dat lijkt me heel belangrijk. Rowan de Boer vind ik bijvoorbeeld nogal suf staan en Sharon (uitgesproken als Sjerron of als Sjaron?)de Vries klinkt ook niet naar mijn idee. Ik ken een meisje dat Chelsea heet, met een oer-hollandse naam erachter, geen gehoor!

Heet je nou Boulogne van je achternaam of iets anders niet Nederlands dan kan het wat mij betreft makkelijk.

Kies lekker wat je leuk vind, je doet het ongetwijfeld goed!

Succes met je keuze,

Annemieke
 
Hoi, volgens mij heb je er niet zoveel aan om dat hier te vragen. Iedereen heeft zijn eigen smaak. Dus als jij het mooie namen vindt, moet je die gewoon doen!
 
Terug
Bovenaan