NAAM

hallo allemaal
nou nog eventjes, hebben jullie alles al klaar?
Wij hebben net definitief besloten wat de naam gaat worden, laat he?
Bij ons eerste kindje ging dat veel makkelijker wist ik het met 3 maanden al zeker.
Nu word dit een jongentje en dat vind ik toch moeilijker,
Mijn man is dus turks en ik nederlands we zijn niet getrouwd maar ik wou wel dat de kinderen zijn achternaam hebben we zijn toch nog wel van plan te trouwen.
Hem maakt het dus niks uit een nederlandse of turkse naam maar aangezien de achternaam is een nederlandse naam voor mij uitgesloten.
ons dochtertje van 5jaar heet dilara, heel grappig ze is blond met blauwe ogen ook mijn vriend is licht hoor bruin haar blauwe ogen, Mijn schoonouders wonen ook al 40 jaar in nederland.
Maar ik wou toch wel een naam die mijn oma ook uit kan spreken, en dat is soms best moeilijk omdat je het anders schrijft dan zegt.
Ik ben ook zo benieuwd naar hoe  hij eruit zou zien?
nou fijne zwangerschap nog even
groetjes

Ik kan me voorstellen dat het moeilijk is voor jullie. Je wilt toch een naam die goed bij de achternaam past en ook bij de naam van zijn grote zus.

Wij weten nog niet of we een zoon of dochter krijgen. Dus dat is nog even afwachten. Bij ons zoontje Tijs hebben we ons ook laten verrassen. Bij het verzinnen van namen in mijn eerste zwangerschap hadden we vooral veel moeite met een meisjesnaam, leuke jongensnamen konden we genoeg verzinnen.

Nu hebben we veel meer moeite gehad met de jongensnaam. Meisjesnamen wisten we genoeg. Maar een paar weken geleden waren we er definitief uit. Nu dus nog afwachten welke naam we mogen gebruiken.

Groetjes,
Susan

Terug
Bovenaan