naam

Zomaar een vraag:

Wat vinden jullie van de naam Yolanthe?

Mijn man vindt het wel een leuke naam en ik weet het eigenlijk niet. Ik vind het ook wel leuk, maar misschien ook een beetje overdreven.

Graag jullie mening! (Zo kunnen we elkaar een beetje helpen)

Hoihoi,
Ik vind het wel een leuke naam, maar moet wel gelijk denken aan DE Yolanthe. Ik zou me afvragen of je zo'n reactie als eerste bij mensen wilt oproepen, maar ja, dat is mijn mening. Als jullie het een mooie naam vinden, dan is het toch prima lijkt me!
Ik heb trouwens vandaag van een vriendin een namenboek gekregen, vanaf nu kan ik er dus ook eens goed over na gaan denken!
Succes met het verzinnen!
Groetjes,
Karin

heey,

ik vind het een mooie naam maar zal hem zelf niet gebruiken. bij ons in de buurt is ook een kindje die yolanthe heet, en volgens mij is het alleen in het begin dat er mischien even een link gelegd word.
als jij dat een mooie naam vind moet je het doen.
anders kun je overal wel wat bij bedenken, gewoon doen wat jij ( en je man) leuk vind.

gr. mama van elmar

Ik vind het een mooie naam maar moet meteen aan die muts denken, mijn man is overgestapt op een ander scheermerk vanwege haar haha (wij vinden het allebei zo'n muts) overdreven I KNOW maar vertel hem dat maar :p

Maar qua naam als je er geen associatie mee hebt vind ik het super!!

www.0409mamaforum.nl (HET april 2009 mamaforum!)

Als je m mooi vind: lekker doen! Over een jaar of 6 is onze bekende Yolanthe misschien al lang geen bekende Nederlander meer, of zijn er al meerdere Yolanthe's op school dus dan wordt het niet meer met haar geassocieerd...
Bij de naam Linda denken we ook nioet aan Linda de Mol toch? ;-)

Gr Jannie

als je het een leuke naam vindt: doen!
je zou nog wel kunnen kijken of vorig jaar niet half nederland zijn dochtertje zo heeft genoemd.. dan heb je daar dit jaar ook kans op en zitten ze met 2 andere yolanthes in de klas

Terug
Bovenaan