naam

Hoi,

Ben benieuwd of jullie er al uit zijn met de naam? Ik ben nu 32 + 4 zwanger en we zijn er bijna uit. Hebben een zoontje die Lucas heet en denken er nu aan om de tweede Sem te noemen. Ik zag wel in een top 10 lijstje dat we niet erg origineel zijn te noemen haha.

wij zijn er al best lang uit welke naam het wordt ik ben nu 29 weken zwanger ik vermeld alleen de naam niet hier want wie weet zit er een bekende op hihihihihihi

Wij waren er al uit voordat ik uberhaupt zwanger was. Hoe vaker we de naam gebruiken, hoe leuker we hem gaan vinden. Zet het hier ook niet neer, maar ook die van ons is niet heel erg origineel.....hahaha.

Sem vind ik trouwens ook een erg leuke naam! Stond mij hoog op de lijst, maar vriendlief vond hem helaas wat minder leuk.

wij zijn er sinds kort ook uit... nou ja... we weten niet wat het word dus we hebben twee nemen...
ben nu 31w 1d en we hebben afgelopen vrijdag eindelijk de knop door gehakte... de druk begon er bij mij erg mee te spellen dat alles nu even voor onze in een snel vaart gaat...
maar voorlopig blijft het voor de buiten wereld een grote geheim

ja wij ook al... wij weten het al sinds we zwanger zijn. En sinds we weten dat het een meid word was dus meteen duidelijk hoe haar naam zou gaan worden.
Ik kan echter mijn mond niet dichthouden *oeps* en veel mensen weten het al ;)

Wij hebben ook twee namen, want we weten ook nog niet wat het wordt. Een meisjes naam waren we snel uit, maar een jongensnaam was wat moeilijker. Gelukkig zijn we het nu wel eens en hebben we dus twee mooie namen uitgezocht!

Terug
Bovenaan