Naam!

Nu de juli moeders aan de beurt zijn, duurt het nog efkes en dan...!

Is iedereen er eigenlijk uit met een naam voor haar kleine spruit?

Wij hebben een eerste naam,maar daarna wordt het moeilijk: we vinden een tweede naam mooi, maar vooral het principe geloof ik want we komen er niet uit.
Nu een aardige tweede naam, waarin beide moeders in naar voren komen maar ook wel weer akelig ouderwets. pfff wat een getwijfel, en zo hebben we meerdere opties gehad: eindelijk met elkaar over eens en alsof het dan minder mooi is, ga ik weer twijfelen...

Ik hoor graag hoe het met jullie er voor staat!

Kus aaltje
 
Hier hadden we 3 jaar geleden al namen.... we gaan onze kleine man vernoemen. Mijn vriend was uitgezonden naar Bosnie toen zijn opa overleed, en hij is opgegroeid bij zijn opa in huis....
Dus dit wordt een eerbetoon aan zijn opa.
 
Wij zijn er ook uit inmiddels! Heeft wel even geduurd, vinden jongensnamen erg moeilijk! Wij hebben de 1e 2 vernoemd en willen dat met de 3e ook doen. Omdat we maar 1 vader hebben om naar te vernoemen (daar is nr2 al naar vernoemd) moesten we daarvoor nu iets anders bedenken en dat heeft wel even geduurd. Wij nemen trouwens gewoon de roepnaam van op of oma en veranderen daar niets aan. Dus bv: gewoon Henk en niet Hendrikus oid. Klinkt misschien ook niet heel mooi, maar zo heten de mensen naar wie we vernoemen nu eenmaal en daar gaat het ons om.
 
Wij kunnen er niet uitkomen.Hebben voor meisje al lang een mooie naam, maar tja, tis een jongen, wat we overigens errug gaaf vinden, maar die naam....

We hebben 2 namen waar we wel redelijk zeker van zijn dat die 2 het worden , maar doen we nu xxx als roepnaam en yyy als 2e naam of omgekeerd....

naja, nog even tijd om te dubben...
 
Wij weten de eerste naam al een tijd zeker, maar een tweede naam wil nog niet erg lukken. Hebben een paar namen die we leuk vinden, maar bij geen het gevoel van dat is het. Erg lastig..
 
Terug
Bovenaan