Naam....

Wat een verschrikking deze zwangerschap om een mooie naam te verzinnen, ben nu bijna 35 weken zwanger en hopelijk zijn we er nu eindelijk uit, ik twijfel nog een beetje over 1 klein dingetje; ja k ben een zeur op moment; zullen wel hormonen zijn of zo maar we hebben nu al rond lopen een;

Nando
Roy
Mandy en
Jay

even ter verduidelijking; die kids ZIJN er dus al ;-)

We krijgen er een knul bij en we zaten dus te denken aan Jaimey; vind k een mooie naam, mooie betekenis etc, eigenlijk supers dus, MAAAAAAAR nou zit ik weer te twijfelen of dat niet te veel op Jay lijkt.....wat vinden jullie? wat vinden jullie trouwens in het algemeen? ben benieuwd!

Overigens, misschien dat dat nog verschil uit maakt; Jay en 'Jaimey' zullen niet dezelfde achternaam dragen....

zelf vind ik Jay en Jaimey teveel op "elkaar" lijken het zou mijn keus niet zijn.

Heb ook geen andere ideeen...
zelf hou ik meer van de namen Bram, Sem, Tim maar dat past er ook niet bij. Moet ook eerlijk zeggen dat wij niet voor z'n naam hebben gekozen hoor.....mijn man vind het niets :)

En als je jaimy veranderd in jame? Dan is de klank anders... Maar lijkt de naam toch nog

Terug
Bovenaan