naam

Heb een vraag hebben jullie al nagedacht over namen voor de kleine??

Voor een jongen zijn we er al uit die is nog hetzelfde als bij de eerste dus nu moeten we nog een meisjes naam verzinnen en dat is best lastig.

Onze dochter heet Noëlle dus daar moet het ook bij passen.

Als jongens naam hebben we Quinn.

Iemand ideeën of tips voor een meisjes naam???

Wij hebben onze namen voor zowel een jongetje als meisje al een jaar of vier vast staan! Ik ga ze hier alleen niet vertellen :p

Noëlle & Senna
Noëlle & Dewi
Noëlle & Lise
Noëlle & Marit
Noëlle & Léanne (spreek uit als lieenne)

Er zijn zoveel namen, lastig om juist de goede eruit te pikken. Quinn voor een jongen vind ik overigens erg leuk!

Succes met namen bedenken, en als je nog hulp nodig hebt, ik vind het leuk om namen te bedenken!/

ik vind Dewi ook erg leuk mijn man was er nog niet zo van... maar wie weet.

Wij vonden zelf Jamy erg leuk maar zo heet onze oppas en Megan (weet niet of je het goed schrijft zo...ook wel leuk.

En ik vind Quincy is ook een leuke naam. Maar mocht er ooit een derde komen en dat zou een jongen zijn dan kun je die geen Quinn meer noemen.

Maar bedankt voor de tips :):)

Soms komen andere op namen waar je zelf niet aan denkt.

Ik denk dat het goed is om de naam hard op uit te spreken en in combi met zusje (wat je toch wenst) en achternaam ;-)

Amber
Mila
Ona/Onah
Noa
Nikki/Nikky
Jorinde
Anne/ Sanne
Manouk/ Anouk
Mirthe
Maaike/Meike/Mijke
Sophie/ Sofie
Cloé
Marsja/Marsha
Dyenne
Thirza
Jacky
Sara/ Sarah
Lotte
Fee/Fay/Faylin

Lastig altijd hè, het zoeken van namen. Noëlle is al een prachtige naam dus dan is het altijd lastig om er iets bij te zoeken...

Wij zitten een beetje met hetzelfde probleem. Al onze kinderen hebben 5 letter in hun naam dus het zou wel leuk zijn als dit wondertje ook 5 letters in zijn of haar naam krijgt.
Wij hebben nu Jamey, Yentl, Quinn, Xiano*, en Xairo. Tja... daar past geen Truus of Klaas meer bij, hihi. Wij zijn dus alweer op zoek naar een bijzondere naam. Gelukkig hebben we nog eventjes.

Quinn vind ik natuurlijk sowieso een mooie naam. Het betekend 5e. Quinn was mijn 5e zwangerschap (2 miskramen en 2 voldragen kindjes) en Quinn was de 5e in het gezin (papa, mama, Jamey, Yentl en als 5e Quinn) Daarnaast hebben we dus allemaal 5 letters in onze naam.

Alle tips voor 5 letter namen die een beetje bijzonder zijn zijn welkom hoor meiden :)

Wij zijn het over de naam voor een meisje al eens, aangezien we die al bedacht hadden tijdens de eerste zwangerschap.
Over de naam voor een jongen kunnen we het op het moment nog niet eens worden.
Ons zoontje heet Thiago en ik wil wel graag dat het daar bij past. Dus als we weer een jongen krijgen, wordt het nog een flinke discussie ben ik bang.
Mijn man vindt Diego een leuke naam. Past er wel bij, maar ik weet nog niet of het nou DE naam is. Ook vindt hij Royce een leuke naam. Daarvan weet ik heel zeker dat het niet de naam is die het gaat worden. Vind het niet bij Thiago passen en de naam doet me ook niks.
Het maakt me eigenlijk niet uit of we een jongen of meisje krijgen, maar in dit opzicht zou een meisje een hoop discussie schelen haha.

Terug
Bovenaan