Naambordje

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Ik vind dat het wel eens tijd wordt om ons naambordje te vervangen zodat onze kleine meid er ook bij staat. Alleen, ik weet niet wat voor een ik wil.....

Hebben jullie al een nieuw naambordje?

Wij hebben nooit een naambordje gehad, maar vriendlief gaat zelf een nieuw ijzeren tuinhekje maken, waarin hij al onze namen zal verwerken.
Hij is nogal handig!
Sil

Wij hebben nog een naambordje in de kast liggen, 3 jaar geleden in Kenia laten maken maar nog steeds niet opgehangen
Tja nu Teun erbij hoort wil ik wel een andere laten maken maar misschien kan ik beter even wachten tot we compleet zijn   en wie weet gaan we nog eens trouwen!!
Kan dan net zo goed tegelijk op een naambordje,zoveel gaten in de muur hahaha.

Groetjes Mikkie.

Wij hebben nooit een naambordje gehad, maar ik heb er nu eentje laten maken die ik mijn lieve schat voor zijn eerste vaderdag namens ons zoontje kado doe. Ik wel ruimte gelaten voor een eventueel broertje of zusje......

groetjes
Mie

Hoi,

Wij hebben geen naambord, en er komt er ook geen 1.
'T is een lang verhaal, en om die kort te maken; een oude "vriendin" ( is ze dus niet!!!)
heeft keiharde kift op mij en mijn man.
Haar stiefmoeder is bezorgster bij de post... de rest mogen jullie raden.
Het heeft in het verleden al veel ellende veroorzaakt... vandaar.

Groetjes Debby mv B'Elanna

Hier wel ene naambordje, maar alleen mijn en demijn vriend's naam staan erop (voor- en achternaam. Maar over een maand of 2 gaan we verhuizen en dan wil ik dus ook wel een nieuw naambordje. Ik denk dat ik er alleen onze voornamen op laat zetten, want we zijn niet getrouwd en in achternamen erbij heb ik niet zo'n zin (word het bord ook zo vol van). Ik moet ook nog kijken voor een bord en heb ook nagedacht over zo'n dakpan met namen erop. En voorlopig komt er geen 2e (ik wil wel, maar m ijn vriend niet) dus ik laat denk ik geen ruimte over. Als er eventueel nog meer kids komen ben ik denk ik ook wel aan een nieuw bordje toe.

Groetjes,

Rogier,
Natasja en
Anne

Weet iemand hoelang het duurt voordat zo'n naambordje klaar is??
lees het hier nu net, en leek mij wel een heel leuk idee voor vaderdag!! Maar daar ben ik natuurlijk te laat voor...?!

Ik hoorde dat je er bij sommige op kan wachten. Hier in de buurt zou dat bij de Hakkebar zijn....

Terug
Bovenaan