naamkeuze stress… Met nog maar 5 weken te gaan

<p><span style="text-align: center;">Hi,  Ik zit in de laatste weken van mijn zwangerschap.. en de twijfel neemt toe. Twijfels over hoe wij ons dochtertje gaan noemen.  </span></p><p><span style="text-align: center;">In een eerder stadium had ik het met een vriendin over namen en zonder dat ze het wist zei ze, het is toch niet dat je kind zo noemt want dat vind ik een ordinaire naam.  </span></p><p><span style="text-align: center;">Zij kan hier niets aan doen. Maar nu iedere keer als ik haar naam thuis uitspreekt blijft dat zinnetje hangen.  Graag jullie oprechte mening over de naam Kate, ook als deze niet positief is. Heb nu nog tijd om mogelijk te switchen.   </span></p>

Ik vind Kate een prachtige naam; stoer en chique tegelijk! Helemaal niet ordinair zelfs. Laat deze keuze alsjeblieft niet aan een ander over. Mensen zullen altijd een menig hebben maar het gaat erom hoe jouw dochter voor jou heet, in je hart. Dus schrijf dat zinnetje op een wc papiertje en spoel het please door de wc zodat het uit je hoofd is ❤️

Als Kate de naam is die jullie beide leuk vinden, dan zou ik me niet door iemand anders van gedachten laten veranderen. Ik vind het trouwens ook geen ordinaire naam.

Ook ik vind Kate zeker niet ordinair! Helemaal niet! Noem jullie dochtertje zoals jullie dat mooi en passend vinden, mensen om je heen, hoe dierbaar ze ook zijn, hebben altijd een mening… Het gaat er om dat jullie er gelukkig mee zijn ?

Totaal NIET ordinair !! Juist een hartstikke leuke stoere naam!! Je moet je niks aan trekken van de meningen van anderen mensen en gewoon doen wat jullie leuk vinden het is tenslotte jullie kind en niet die van je vriendin!

Terug
Bovenaan