naamplaatje voor kinderen

Hallo Moeders

Weer eens een vraagje van deze kant.
Heeft iemand van jullie een ID naamplaatje voor je kind?
Zo ja: is het handig? wanneer doe je hem om? laat je kind hem om? Wat staat er op?
Wij zijn namelijk 2e pinksterdag naar het strand geweest. Nu bleef Anne-sophie heel dicht bij ons in de buurt.
Maar altijd ben ik bang dat ze toch op een moment ineens uit het oog is. Natuurlijk let ik goed op haar. Maar volgens mij kan het altijd gebeuren.
Is zoiets dan handig?
Ik zal een plaatje bijvoegen met wat voor hanger is bedoel.
Ik hoor graag van jullie.

Groetjes Marianne

Sorry: beetje klein plaatje.
maar je ziet wat ik bedoel

Hoi hoi,

Ik heb weleens gedacht aan zon ketting, maar ben bang dat Rik dat heel interresant vind en dan constant die ketting aan en uit doet. Of wermee gaat spelen. Als wij ergens naartoe gaan waar het drukker is heb ik van die armbandjes waar je naam en telefoonnummer op kan zetten( ziet eruit als een ziekenhuisbandje). Wil ie ook niet om maarja hij krijgt hem niet af.

Ze zijn te koop bij de prenatal, wellicht ook een idee??

Groetjes Saskia
mv Rik 23 mnd

Hoi

Ik heb voor mijn beide zoons zo ´n ketting gehad.Nu zijn ze 7 en 9 jaar   en niet meer nodig.Maar ik vond het een heel veilig idee dat als ze kwijt raakte wij weer gevonden konden worden door een telefoontje.
Wij hadden op het plaatje naam ,adres en mobiele telefoonnummers staan.
De jongens hebben de ketting nooit zelf afgedaan en ook geen ongelukjes oid meegehad.Alleen werd de ketting lelijk door het gebruik en gaat hij afgeven ( vooral zomers ).
Maar inderdaad die ziekenhuisbandjes werken ook (zolang ze ze niet zelf afkrijgen).

Groetjes Jessica

Ik heb van die plaatjes op de jonge gezinnenbeurs gekocht. Was een aanbieding van 2 van die plaatjes en een paar pols(ziekenhuis)bandjes voor eenmalig gebruik.
1 van de plaatjes zit standaard aan de babytas zodat als we ergens zijn waar ik hem makkelijk uit het oog zou kunnen verliezen, ik die om kan doen.Is tot nu toe nog niet voorgekomen, Kyan loopt net 3 ½ maand  maar die tijd komt er  natuurlijk wel aan.  (zwembad, camping,  dierentuin, markt,  speeltuin noem maar op)
Daarnaast kan ik mijn tas ook makkelijk identificeren...

Die ketting leek mij ook niet succesvol maar wij konden er ook zo'n haakje voor aan de broek bijnemen, dat leek mij wel handig! Doe je hem gewoon aan de zijkant of achterkant aan zijn riemlusje en dan is het animo om er mee te spelen denk ik gauw af, als hij niet in het zicht hangt..Die andere polsbandjes denk ik dat ik standaard met de vakantie op de camping omdoe, kan gewoon zolang omblijven als nodig, denk ik....hahaha!

Groetjes Saskia  

Toen Youri klein was had hij die gekleurde armbandjes van de prenatal. Die kettingen lijken mij niet zo handig, en ben niet zon voorstander van kettingen bij kleine kinderen. Iets om de nek vind ik altijd eng!!

Hee hoi,

heb er zelf ook wel eens aangedacht maar heb er nog niet 1. Toen we naar Nederland gingen vorig jaar had ik er graag 1 willen hebben voor op het vliegveld en zo maar toen is het er niet meer van gekomen.......
Mijn nichtje had wel zo'n ketting toen ze hier kwam met haar ouders maar echt heel handig vond ik het niet. Zo'n sleutelhanger lijkt me wel wat, moet toch nog maar weer eens gaan kijken!

Groetjes Alberdien

Hoi hoi,

Heb net toch zon ketting besteld via de Tag Company, want nu kreeg je er gratis een soort haakje bij waardoor je hem aan het broekje kan hangen! En dat vind ik dan weer wel een goed plan!!

Dus.............

Ik was nu incl bezorgen 11.95 kwaijt dus das niet veel volgens mij!

Liefs Saskia

Hoi hoi!

Jesse heeft er dus ook één, heb ik laten maken bij BLIKTIK op de huishoudbeurs, stonden toevalig naast ons, dus vandaar! Maar hij doet hem om als we een dagje weg gaan, meestal naar de stad niet, maar verder als we naar een dierentuin gaan of het strand, dan gaat hij om!

Hij doet hem zelf ook weleens om, en weet dat hij altijd onder z'n shirt zit.

Dus mocht je ooit weer op een beurs zijn, dan kan je hem laten maken...is altijd makkelijk!!

Groetjes
Angel

Terug
Bovenaan