A
Anoniem
Guest
Ik wilde jullie allemaal even waarschuwen. Ik heb al twee maanden geleden 5 slingers besteld bij naamslinger.nl Ik heb ze direct allemaal meteen betaald. Ruim voor 30 juni zouden ze bij mijn zus afgeleverd worden en die van Marissa zou hier gebracht worden. Nu heeft mijn zus haar slinger op de ochtend van de 30e pas gekregen terwijl op die dag ook het feest zou zijn en we hadden afgesproken dat hij ruim van te voren zou komen. De twee slingers van mijn neefjes en die van Marissa die alle 3 op de 30e afgeleverd zouden worden heb ik nu nog niet in huis, maar erger nog, ik heb ook helemaal niets meer gehoord. Als ze nou gewoon een mailtje zou hebben gestuurd om te vertellen dat het langer zou duren dan vind ik het ook goed, maar niets laten horen is gewoon slordig. Ik heb haar nu gemaild dat ik het nu echt niet meer leuk vind, ben benieuwd naar het antwoord. Maar mochten jullie ook nog slingers gaan bestellen houd dan mijn verhaal in je achterhoofd. Ze heeft ook een hoop tevreden klanten hoor maar ik ben hier echt niet blij mee.
groetjes
Linda
groetjes
Linda