Naamstickers op flesjes voor KDV

A

Anoniem

Guest
Hoe doen jullie het met sickeren van flesjes voor op het KDV. Ik had stickers besteld bij Goedgemerkt .com maar die laten los bij het uitkoken, geen succes dus. Misschien dat jullie iets voor me weten?

Groetjes Evelien

Hoi Hoi,

Ik schrijf voor mijn dochter op school met een watervaste stift haar naam op de beker en brooddoos.
Gaat er in de vaatwasser ook niet af, mocht het er een beetje afslijten dan trek ik het gewoon even over.

Gr Lique

Hoihoi!
Een makkelijke oplossing is een stukje leukoplast (uit de verbandtrommel) deze laten nl niet los in de vaatwasser enz.

Hoi,

Ik heb ook van goedgemerkt.com, maar heb totaal geen problemen met steriliseren. Nou gebruik ik daarvoor een flessenbak, ik kook ze niet uit. Misschien is dat een optie?
En ook als ik ze in de vaatwasser zet blijven ze erop zitten.
Je moet er alleen wel voor zorgen dat als je ze erop plakt, er geen bubbels onder zitten.
Heb verder geen tip.

Liefs Reneke

Wij gebruiken ook de naamstickers van goedgemerkt.com maar ook hier géén probleem met het loslaten daarvan. Ik kookte de flessen ook gewoon uit. De kleur vd sticker begint nu iets te vervagen maar ze zitten er dan ook al 6 mnd op.

hoihoi, ook ik gebruik de stickers en instrijklabels van goedgemerkt.com

Het blijft heel goed zitten, ook in de vaatwasser en in sterilisator. Ik ben zeer tevreden.

groetjes linda

Terug
Bovenaan