Naamwissel

Heeiiheeii..

Wij hebben gisteren de meisjesnaam verandert..
Ik twijfelde al een tijdje aan onze meisjesnaam en wist niet wat we moesten doen..
Nu kwam er echt een super mooie naam in me op en heb ik het overlegt met mijn vriend en die vind de nieuwe naam mooier dan de oude..
Dus zijn we 5 weken voor uitgerekende datum van meisjesnaam gewisseld..(jongensnaam vinden we wel nog steeds geweldig:D)

Iemand van jullie dit ook gehad en zijn jullie allemaal al over de namen uit of ook nog mensen die twijfelen..??

Liefs Mariska..

hey

wij hebben het ook gehad maar dan al rond de 20 weken! wij wisten ook de naam al vrij op tijd, maar ineens kwamen we een naam tegen en de keus was al erg snel gemaakt!

liefs

wij hebben twee meisjesnamen, en weten nu, 3 weken van te voren, nog niet eens welke van de twee het gaat worden...
jongens naam weten we echter al HEEEEEEEEEEEEL lang :)

liefs,

T

Wij hebben het niet met de voornaam, maar wel met de doopnamen. Ik denk alleen dat we blijven bij het oorspronkelijke plan, tenzij we allebei echt overtuigd zijn van een andere optie.

Wij krijgen een zoon en aangezien ik bijna geen een jongensnaam mooi vind, was de keus voor ons snel gemaakt.

Mijn man twijfelde nog wel even (terwijl hij met de naam kwam aanzetten), maar dat was denk ik meer omdat het zo definitief is straks.
Maar ik ben er zo van overtuigd dat het deze naam blijft!

Dus nee, geen ervaring met wisselen van namen, maar heel goed dat jullie het toch eens zijn geworden over een (nog) mooiere naam!!

hallo dames,

een jongens naam hadden we al voordat we uberhaupt gingen zwangeren maar een meisjes naam heeft langer geduurd ik denk zo rond de 25 ste week dat we het wisten.
het blijft ook definitief want mijn man heeft zelf het babybord gemaakt en afgelopen zondag heeft hij ook de naam erop geschilderd.

groetjes Dango

Ben nu 35 weken zwanger en bij ons staat er nog geen naam vast. We hebben voor zowel jongen als meisje meerdere namen, waar we nog een keuze uit moeten maken. Mogen zo langzamerhand wel een beetje op gaan schieten..

groetjes

Terug
Bovenaan